×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

کاهش آمار مراجعه بیماران کرونایی به مراکز درمانی گیلان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان : اگر چه استان موج سنگین ابتلا به کرونا را پشت سر گذاشت اما خطر اوج گرفتن دوباره آن همچنان وجود دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت : با کاهش مراجعه مبتلایان به عفونت های تنفسی و شبه کرونایی به مراکز درمانی و بیمارستان های گیلان و اقدامات پیشگیرانه و داوطلبانه مسئولان و مردم گیلان ، اوج ابتلا به بیماری ویروسی کرونا در این استان کاهش یافته است.
دکتر محمدرضا نقی پور با اشاره به اینکه خطر اوج گرفتن دوباره ابتلا به بیماری کرونا در گیلان همچنان وجود دارد تاکید : مردم گیلان برای سلامت کامل خود و همنوعان ، باید فاصله گذاری اجتماعی ، ماندن در خانه ، خودداری از حضور غیرضروری در اماکن عمومی را رعایت کنند ، و با خرید غیر حضوری مایحتاج خود و رعایت اصول بهداشتی این بیماری را بصورت کامل شکست دهند.
وی با قدردانی از کادر درمانی ، پرستاران و پزشکان بیمارستان های گیلان در مداوا و بهبود بیماران کرونایی ، به نقش موثر نیروی های انتظامی و نظامی نظیر سپاه ، ارتش ، آتش نشانی و شهرداری ها در ضدعفونی معابر و خیابان ها اشاره کرد و افزود : بی شک اقدامات ایثارگرانه این گروه ها نقش موثری در پاکیزه کردن محیط از ویروس کرونا داشته است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به لزوم خود اظهاری گیلانیان از وضعیت سلامت خودشان با مراجعه به سامانهgov.salamat.ir گفت : متاسفانه به دلیل مراجعه نکردن برخی گیلانیان به این سامانه ، هنوز خبری از وضعیت سلامتی ۴۰۰ هزار گیلانی در دست نیست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false