×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

۲ کاراته کار گیلانی در جمع برترین های سوپر لیگ کشور

برترین های رقابتهای کاراته سوپر لیگ باشگاه های کشور در سال گذشته از سوی سازمان لیگ اعلام و بر این اساس مهدی رحیمی نژاد و اردلان گیلان پور۲ کاراته کار شایسته گیلان منتخب شدند.
رئیس هیات کاراته استان گیلان روز پنجشنبه با اعلام در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته ، مهدی رحیمی نژاد کاراته کار شایسته گیلانی در رنکینگ (رتبه بندی) اول وزن ۷۵- گیلوگرم و اردلان گیلان پور نیز در رنکینگ دوم وزن ۸۴+ کیلوگرم سوپر لیگ کشور قرار گرفتند.
مزدا صوفی افزود: مهدی رحیمی نژاد کاراته کار شایسته و ارزشمند گیلانی در جریان رقابت های سوپر لیگ کاراته کشور در سال گذشته، برای تیم خود ۱۰ مبارزه انجام داد که طی آن ، هشت پیروزی ، یک تساوی و یک شکست کسب کرد و با مجموع ۱۸۷ امتیاز در رتبه اول وزن خود در این مسابقات قرار گرفت.
وی بیان کرد: همچنین اردلان گیلان پور دیگر کاراته کار شایسته این استان برای تیم خود ۹ بار به میدان رفت که در نهایت ۶ پیروزی و سه تساوی کسب کرد و با مجموع ۱۳۸ امتیاز در رتبه دوم این وزن با حضور ۳۰ کاراته کار قرار گرفت.
رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز رتبه بندی کاراته کاران رقابت های لیگ کارته وان در هر دو بخش پسران و دختران از سوی سازمان لیگ اعلام شد که خوشبختانه کاراته کاران گیلان مقام های ارزشمندی را در رده های سنی مختلف کسب کرده و در سوپر لیگ کشور نیز یک عنوان نخست و یک عنوان دوم را به خود اختصاص دادند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false