×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

آمار سازمان جهانی بهداشت از مبتلایان به کرونا در دنیا

در حالی که دانشگاه جان هاپکینز مستقر در آمریکا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان را بیش از ۷۲۲ هزار تن عنوان کرد، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، تعداد تایید شده مبتلایان به کروناویروس در سراسر جهان به ۶۳۴ هزار و ۸۳۵ تن رسید که ۲۹ هزار و ۹۵۷ تن از آنها جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست دادند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس تازه‌ترین آمار سازمان بهداشت جهانی، طی دو روز گذشته ۶۳ هزار و ۱۵۹ تن در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و سه هزار و ۴۶۴ تن نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

سازمان بهداشت جهانی ۱۱ مارس سال جاری میلادی ویروس کرونای جدید موسوم به “کوید ۱۹” را یک پاندمی اعلام کرد.

این در حالی است که دانشگاه جان هاپکینز مستقر در آمریکا اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان به بیش از ۷۲۲ هزار نفر رسیده و تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر نیز جان باخته اند.

 تاکنون ۷۲۲ هزار و ۲۸۹ نفر در کل جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد تلفات نیز به ۳۳ هزار و ۹۸۴ نفر افزایش یافته است. ۱۵۱ هزار و ۹۰۱ نفر بهبود یافته اند.

در همین خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز به نقل از رسانه‌های معتبر و گزارش‌های دفاتر ایرنا در خارج از کشور و گروه‌های خبری مناطق آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا ( کوید ۱۹) در سراسر جهان را به شرح زیر منتشر کرد:

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false