×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

افزایش ۳۰ تخت مجهز ICU جدید در بیمارستان رازی رشت

سالاری با بیان اینکه تنها هشت تخت مراقبت های ویژه در بیمارستان رازی وجود داشت از افزایش ۳۰ تخت ICU جدید و مجهز در این مرکز آموزشی و درمانی خبر داد.
«ارسلان سالاری» امروز در جمع خبرنگاران از افزایش تخت های درمانی ICU در بیمارستان رازی رشت خبر داد و اظهار کرد: ۳۰ تخت ICU به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی رشت اختصاص یافته و آماده بهره برداری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت تنها هشت تخت ICU وجود داشت، افزود: با بهره برداری از این تخت های درمانی، ظرفیت تخت های درمانی ICU این مرکز به ۳۸ تخت افزایش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه تخت های ICU در فضای ۵۰۰ متری از بیمارستان استقراریافته اند، گفت: برای تأمین و راه اندازی ۳۰ تخت مجهز و جدید ICU رازی رشت بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا ویروس استان گیلان با اشاره به اشغال صددرصدی تخت های بیمارستان رازی به بیماران کرونایی، گفت: با شروع بحران کرونا در گیلان و معرفی بیمارستان رازی به عنوان نخستین سانتر بستری بیماران با علائم کرونا، تمامی ۳۰۷ تخت بیمارستان به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته بود.
سالاری با بیان اینکه شیوع بحرانی کرونا در گیلان و افزایش شمار بالای آن نیازمند تأمین تخت های ICU بود، خاطرنشان کرد: با توجه به فضای فیزیکی موجود ، طراحی و آماده سازی فضا برای راه اندازی تخت های ICU مخصوص بیماران حاد تنفسی به ظرفیت ۳۰ تخت در بیمارستان رازی فراهم شد.
وی با بیان اینکه تخت های ICU و تجهیزات مرتبط با آن هم اکنون ظرفیت پذیرش بیماران احتمالی را دارند، گفت: در حال حاضر با استفاده از کمک های خیران و مساعدت های ملی در پی شیوع کرونا در اسرع وقت تخت های ICU راه اندازی شده به ونتیلاتور، مانیتور و سایر ملزومات …

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false