×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرستار اورژانس بیمارستان انزلی در راه مداوای بیماران کرونایی به شهادت رسید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: سرپرستار ایثارگر گیلانی اورژانس بیمارستان انزلی در راه مراقبت از بیماران کرونایی و برای نجات جان آن‌ها خود نیز به این بیماری مبتلا و به شهادت رسید.

مازیار محمدی با بیان اینکه این روزها شاهد ایثارگری و فداکاری کادر بهداشت و درمان استان گیلان هستیم اظهار داشت: سرپرستار ایثارگر گیلانی اورژانس بیمارستان انزلی در راه مراقبت از بیماران کرونایی و برای نجات جان آن‌ها خود نیز به این بیماری مبتلا شده و به شهادت رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن اعلام خبر شهادت تهمینه ادیبی از نیروهای متعهد و کادر درمانی بیمارستان انزلی عنوان کرد: امیدواریم با همراهی مردم از این بحران سخت عبور کنیم از طرفی از دست دادن کادر درمانی، پرستاران و پزشکان فداکار استان در اثر ویروس کرونا خاطر همه ما را آزرده می‌کند.

 پیش از این پرستار لاهیجانی نخستین فرد از کادر بهداشت و درمان استان بود که به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده بود.

نرجس خانعلی‌زاده پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان بود که پس از چند روز از فوتش نتیجه تست کرونای وی مثبت اعلام شد.

غلامرضا وثوقی‌کیا نیز به عنوان دومین عضو از خانواده بهداشت و درمان گیلان و از پرستاران با سابقه شاغل در بیمارستان‌های آریا و پورسینا رشت بود که در روزهای قبل به علت ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

علی شیخ مرادی هم که از جمله پرستاران فعال در کادر درمانی بیمارستان قائم(عج) رشت بود در روزهای گذشته به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را در راه نجات بیماران فدا کرد.

ناهید نوشاد نیز چهارمین پرستار فداکار گیلانی است که در چند وقت اخیر همچون سایر همکاران پرتلاش خود به مداوای بیماران کرونایی پرداخت و سرانجام نیز در همین راه شهید خدمت شد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان وضعیت استان هم‌اینک به حالت بحرانی رسیده و لازم است مردم به غیر از موارد ضروری از منازل خود خارج نشوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false