×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

اطلاعیه شهرداری رشت در خصوص ارائه خدمات به شهروندان و صدور ابلاغیه های عوارض مشاغل و صنوف در سطح مناطق ۵ گانه شهر رشت

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهرداری رشت در خصوص ارائه خدمات به شهروندان و صدور ابلاغیه های عوارض مشاغل و صنوف در سطح مناطق ۵ گانه شهر رشت اطلاعیه ای صادر نمود. متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

(( بسمه تعالی))

در پی شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، استان گیلان و خصوصاً شهر رشت ، شهرداری این شهر در کنار شورای محترم اسلامی و دیگر دستگاه های اجرایی ملی و استانی ، تمام تلاش خود را خواهد نمود که خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه نماید و برای تحقق شعار ما کرونا را شکست می دهیم در حد توان گام های موثری بردارد.

در همین راستا و در این دوره از زمان ، با بروز بحران هایی نظیر بیماری و تاکید بر عدم حضور شهروندان در اماکن عمومی و پرهیز از تردد های غیر ضروری در سطح شهر، این شهرداری در نظر دارد صدور ابلاغیه های عوارض مشاغل و صنوف در سطح مناطق ۵ گانه را که همانند سال های گذشته در پایان هر سال به صاحبان مشاغل ابلاغ می گردید را تا پایان فروردین ماه سال آینده به تعویق انداخته تا در آن زمان با نظر شورای محترم اسلامی تصمیمات بعدی اتخاذ گردد.

امید است که به یاری خداوند متعال بتوان، با توجه به شرایط ویژه این برهه از زمان و نظر به وضعیت معیشتی و رکود کسب و کارها در راستای افزایش امنیت روانی اجتماعی و تامین سلامت جامعه گام کوچکی برداشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false