×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

پوتین: کاری می‌­کنیم که حتی فکر جنگ با ما به ذهن کسی خطور نکند

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که مسکو به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست اما شرایطی ایجاد خواهد کرد که فکر جنگ علیه این کشور به ذهن احدی خطور نکند.

به گزارش خبرگزاری تاس، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه امروز -‌دوشنبه- تاکید کرد که مسکو به دنبال جنگ علیه کسی نیست همزمان شرایطی ایجاد خواهد کرد که حتی فکر جنگ علیه روسیه به ذهن هیچ کشوری خطور نکند.

پوتین در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس گفت: «بنا نداریم با کشوری درگیر شویم. در عین حال، شرایطی را ایجاد می‌کنیم که هیچ‌کس نخواهد با ما بجنگد.»

وی گفت که وضعیت دفاعی روسیه یکی از بهترین‌ها در سطح جهان است. پوتین در ادامه عنوان کرد که روسیه دیگر در زمینه دفاعی از دیگران عقب‌تر نیست.
وی گفت: «دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با اظهار تاسف به من اطلاع داد که بودجه نظامی آن‌ها برای سال آینده بسیار جنون‌آمیز بوده و به ۷۳۸ میلیارد دلار می‌رسد.»
پوتین در ادامه افزود: «ترامپ به من گفت که هزینه‌ها بسیار زیاد است و او مجبور است که آن را بپذیرد اما به طور کل از خلع سلاح حمایت می‌کند.»
وی همچنین از آمادگی خود برای مذاکره با ترامپ و هر شخص دیگری درباره سرنوشت معاهده خلع سلاح استراتژیک استارت جدید خبر داد و گفت: «عدم تمدید این معاهده که سال آینده به پایان می‌رسد، اشتباه است و مسکو آماده تمدید آن است.»

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false