×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

پیشنهاد ۲ برابر شدن یارانه‌ها برای ۲ ماه

پس از شیوع کرونا، از طرف یک نماینده مجلس پیشنهاد شده به مدت دو ماه یارانه هر نفر در ماه ۹۰ هزار تومان شود.

در شرایطی که دولت در پرداخت یارانه نقدی ماهانه ۴۵ هزار تومان با مشکلات متعددی مواجه است و از سوی دیگر در پرداخت یارانه معیشتی ابهامات و مسائل متعددی به وجود آمده، یک نماینده مجلس پیشنهاد داده برای مقابله با کرونا، دولت یارانه بدهد.
جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مجلس پیشنهاد داد به‌مدت چند ماه به یارانه بگیران به میزان حداقل دو برابر در هر ماه یارانه پرداخت شود تا اوضاع قدری بهتر شود.
وی در ادامه یادآور شد:‌ در کشورهای دیگر که با این ویروس دست به گریبان هستند یارانه دولتی در مسیر حمایت از بیماران کرونایی تعلق گرفته اما پیشنهاد من این است اقشاری که در ایران زیر خط فقر هستند به خاطر شرایط پیش آمده تا دو سه ماه دو برابر یارانه بگیرند و تحت پوشش حمایت‌های دولتی باشند تا معیشت آنها دچار فروپاشی نشود.
این نماینده مجلس در توصیف شرایط فعلی کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: مردم در حال حاضر خیلی گرفتارند، شما تصور کنید ریسک از خانه بیرون نیامدن موجب نیمه تعطیل‌شدن بیشتر مشاغل و کسب و کارها شده است فعالیت ساختمانی هم تعطیل است، فروشگاه‌ها فعالیت چندانی ندارند و کسب و کارهای طبقات پائین بی‌رونق شده‌اند، در چنین شرایطی به نظر من دولت باید وارد عمل شود و اقدامات حمایتی انجام دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false