×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پایان رقابت های شطرنج کاسپین کاپ در گیلان

هجدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج کاسپین کاپ با معرفی نفرات برتر در رشت به پایان رسید.

در پایان این رقابت ها و در جدول گروه اول که اساتید و شطرنجبازان  دارای ریتینگ بین المللی  بالای ۱۸۰۰ حضور داشتند مصراتدین اسکندروف از جمهوری آذربایجان با کسب ۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید،
آرش طاهباز از ایران  با  ۷ و نیم امتیاز نایب قهرمان شد و گئورگ هاروتجیان استاد بزرگ شطرنج ارمنستان با ۷ امتیاز  به مقام سوم رسید.
در پایان رقابت های جدول گروه دوم که با حضور شطرنجبازان دارای ریتینگ کمتر از   ۱۸۰۰ برگزار شد مسعود رشیدی از ایران با ۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، کامبیز بیاتی از ایران با همین امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر دوم شد و امیرحسین سلطانی دیگر شطرنجباز ایرانی  با ۷ و نیم امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
در رقابت های جدول سوم که با حضور شطرنجبازان کمتر از ۱۴ سال برگزار شد ابراهیم باقروف از جمهوری آذربایجان با  ۸ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد ، علیرضا یزدانی  و محمد سروش مرادی از ایران با ۷ و نیم امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
هجدهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج کاسپین کاپ با حضور ۹۰۶ شطرنجباز از ایران ، روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، ترکیه و عراق در ۹ دور و به روش سوئیسی در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.
به نفرات برتر جداول مختلف در مجموع  ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false