×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به همت مشاور شهردار در امور بانوان و با حضور شهردار رشت ، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی ؛ آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان ۱۷ شهریور رشت برگزار شد
همزمان با آغاز برنامه های “روز رشت”، در سالروز ولادت حضرت زینب(س) و “روز پرستار” شهردار رشت و هیات همراه وی از پرستاران مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت تجلیل کردند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این برنامه، دکتر حاج محمدی و همراهان وی از بخشهای مختلف بیمارستان ۱۷ شهریور بازدید کرده و ضمن عیادت از کودکان بستری در این بیمارستان با والدین آنها به گفت وگو پرداختند.

دکتر حاج محمدی شهردار رشت، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی در گفت وگو با مدیران، دست اندرکاران و کادر درمانی این بیمارستان با اهدای گل و لوح سپاس به شماری از پرستاران مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت فرا رسیدن “روز پرستار” را به آنها تبریک گفتند.

گفتنی اینکه در این برنامه علیرضا قانع مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، نرجس شیخ شعبانی مشاور امور بانوان شهردار رشت و محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت هم حضور داشتند.

تعداد بازدید:۸۱منبع خبرمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشتایمیل نویسندهinfo@rasht.irاپراتور خبرحسین فلاح کدوسرایی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false