×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ودیعه‌گذاران گیلانی حج تمتع ۹۹ به سامانه رزرو مراجعه کنند

مدیر حج و زیارت گیلان از ودیعه‌گذاران گیلانی حج تمتع ۹۹ خواست نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند و گفت: همچنین ودیعه‌گذاران می‌توانند جهت تکمیل اطلاعات به ۵۳ دفتر خدمات زیارتی استان مراجعه کنند.

حسن فعال با اشاره به انتشار فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ۹۹ از مهرماه، اظهار کرد: از کلیه دارندگان قبوض ۱۰ میلیون ریالی ودیعه‌گذاری حج تمتع  دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی «reserve.haj.ir» نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

وی هدف از فراخوان مذکور را تکمیل، اصلاح و به‌روزرسانی اطلاعات شخصی ودیعه‌گذاران حج تمتع در سامانه رزرو حج دانست و تصریح کرد: ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و… امکان‌پذیر خواهد شد.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند شخصا به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند، گفت: همچنین ودیعه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به ۵۳ دفتر خدمات زیارتی استان نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند.

فعال اضافه کرد: این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و براساس زمان ثبت‌نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false