×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

در کار گروه “شهرداری الکترونیک” کمیسیون عمران :
دکتر رمضانپور: لزوم ارایه خدمات الکترونیک شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت جلسه “کارگروه شهرداری الکترونیک” در کمیسیون عمران برگزار گردید.
رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری با بیان این مطلب که در ارائه خدمات به شهروندان باید اصل تکریم ارباب رجوع با حذف واسطه ها و بروکراسی اداری انجام گیرد اظهار داشت: یکی از دغدغه های منتخبین مردم در شورای شهر تقلیل هزینه ها و زمان شهروندان در پیگیری امور خود در شهرداری میباشد.
دکتر رمضانپور افزود: خدمات الکترونیک می تواند مدیران شهرداری را از برخی اتهامات ناحق مبرا کند و در راستای تحقق اهداف مجموعه مدیریت شهری که همانا خدمت خالصانه به شهروندان میباشد مسیر را تسهیل کند.
وی با تاکید بر این مطلب که در حوزه ایجاد خدمات الکترونیک باید از تجربه شرکتهای پیشگام نهایت استفاده را کرد ادامه داد: کارگروه حاضر متشکل از مدیران متخصص و مجرب شهرداری در این حوزه میباشد و با توجه به عزم افراد حاضر و اهمیت موضوع برای اعضای شورای شهر و شهروندان باید شهرداری مکلف شود که در راستای ایجاد زیرساخت همه منابع موجود را برای تحقق این موضوع تخصیص دهند چرا که فقدان امکانات و منابع نباید مانع از اجرای این‌طرح گردد.
مشاور کمیسیون عمران و توسعه شهری نیز با تایید سخنان دکتر رمضانپور اظهار داشت: ایجاد شهرداری الکترونیک باید بیش از یک وظیفه سازمانی برای شهرداری به یه ارزش و باور تبدیل گردد و مدیران شهرداری با این روحیه موجبات این اتفاق را ایجاد کنند.
دکتر برزگر با تایید کمبود زیرساخت های مورد نیاز تحقق این پروژه را در مستلزم حضور پای کار همه اعضای شورا دانست و افزود: به طور حتم شورتی پنجم با اجرای این طرح موجبات رضایت شهروندان را ایجاد خواهد کرد چرا که مطالبه شهروندان فهیم و صبور رشت از مجموعه مدیریت شهری و سایر نهادها بیش از هر چیز عزت و احترام و تکریم ارباب رجوع میباشد و این مهم برای شهرداری رخ نخواد داد مگر با احترام به وقت مراجعین و تقلیل هزینه های ارائه خدماتی که با شهرداری مرتبط است.
در خلال این جلسه دکتر رمضانپور ریاست کمیسیون عمران و توسعه شهری با اهدای لوح تقدیر از زحمات خانم مهندس عزیزی مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری رشت تقدیر بعمل آورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false