×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اتصال اینترنت موبایل در ۹ استان؛ باقی شاید وقتی دیگر

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه تنها مجوز اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه ۹ استان صادر شده است، گفت: تا این لحظه مجوزی برای اتصال خطوط تلفن همراه سایر استان‌ها صادر نشده است.
در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می‌دهد که سه اپراتورهای اصلی تلفن همراه کشور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل) تنها مجوز اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه در ۹ استان را دریافت کرده اند. یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که تا این لحظه به جز این ۹ استان مجوزی برای اتصال خطوط تلفن همراه سایر استان‌ها به اینترنت صادر نشده است.

وی اسامی استان‌های که مجوز اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه برای آن‌ها صادر شده است را خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام نام برد.

به روز رسانی پنجم آذر
در حالی که روز گذشته خبرگزاری سیتنا مدعی شده بود تا دوشنبه شب اینترنت موبایل سایر استان ها متصل شده است اما تا امروز صبح همچنان خبری از برقراری نیست. در صورت اعلام خبر جدید و موثق به شما کاربران عزیزمان اطلاع خواهیم داد.

سامانه جهانی نت بلاکز در آخرین بروزرسانی خود نشان می دهد که ۲ درصد به تعداد کاربران فعال رایتل در شبکه افزوده شده است. اما هم چنان همراه اول هیچ تغییری طی چندروز گذشته نداشته است. آمار ایرانسل نیز که به نظر می رسد اشتباه بوده و از ۲ روز گذشته ۹۸ درصد را نمایش میداده اکنون کاهش داشته و به ۹۰ درصد رسیده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false