×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

لاهیجان پایلوت شهر هوشمند گیلان است

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه این شهرستان به عنوان مرکز پایلوت شهر هوشمند در گیلان از طرف استانداری مشخص شده است، خاطرنشان کرد: باید در زمینه توسعه خدمات الکترونیک برنامه ریزی ها و اقدامات لازم انجام شود.

اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان، با تقدیر از بسیجیان و تلاش های نیروی های امنیتی و انتظامی در کنترل حوادث اخیر، گفت: امروز در جنگ اقتصادی دشمنان قرار داریم.

وی با اشاره به تاثیر اقتصاد بر همه امور و ارکان نظام، افزود: شرافت، آزادگی و حریت هزینه دارد و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری باید در جهت پیشرفت اقتصاد و ترمیم مشکلات همت و تلاش بیشتری از طرف مسئولان انجام شود.

فرماندار لاهیجان همراهی همه ارکان نظام برای برون رفت از اوضاع جاری را لازم و ضروری دانست و گفت: اگر ما امروز مسئول هستیم مرهون پشتوانه مردمی است و باید تمام تلاش و توان را برای حل مشکلات به کار ببندیم، زیرا به فرموده امام راحل(ره) مردم ولی نعمت ما هستند.

میرغضنفری ادامه داد: مسئولان باید دغدغه مردم درخصوص گرانی ها را جدی بگیرند و دستگاه های ذیربط باید مدیریت بازار و عدم افزایش قیمت ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه لاهیجان به عنوان مرکز پایلوت شهر هوشمند در گیلان از طرف استانداری مشخص شده است، خاطرنشان کرد: باید در زمینه توسعه خدمات الکترونیک برنامه ریزی ها و اقدامات لازم انجام شود. روابط عمومی های ادارات شهرستان نیز ملزم به ارائه عملکردهای خود به مردم هستند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان خواستار جلوگیری از برگزاری جلسات بدون خروجی در ادارات شد و گفت: ادارات در ساعت های کاری موظف به ارائه خدمت و حل امور مردم هستند و جلسات نیز در خارج از وقت اداری انجام شود.

میرغضنفری با تاکید بر لزوم جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، یادآور شد: از دادستان شهرستان می خواهیم اگر دستگاه های متولی در این زمینه کوچک ترین تخلفی مرتکب شدند، مورد تعقیب و اعمال قانون قرار گیرند.

فرماندار لاهیجان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی موظفند با تمامی امکانات در اختیار ستاد انتخابات بوده و اهتمام جدی در این مسیر داشته باشند و امکانات دولتی را در اختیار هیچ کاندیدایی قرار ندهند. هیچ مسئول و دستگاه اجرایی حق شرکت در برنامه انتخاباتی کاندیداها را ندارد و اگر کوچکترین تخلفی در این زمینه از هر دستگاه اجرایی صورت گیرد به اشد مجازات خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بودجه سال جاری شهرستان لاهیجان در کمیته برنامه ریزی استان ۳۳۱ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این اعتبار برای اجرای ۳۳۷ پروژه از ۴۰ دستگاه اجرایی مصوب شده و لذا دستگاه های متولی در جهت تخصیص آن باید تلاش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false