×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس شورای شهر رشت:
در شأن شورا نیست که درگیر حواشی شویم/ باید به احترام مردم رشت در جلسات حضور داشته و صحن را ترک نکنیم/ اعضای شورا در صورت تمایل می توانند نسبت به طرح سوال از شهردار اقدام نمایند
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، اسماعیل حاجی پور با عذرخواهی بابت تاخیر خود برای حضور در صحن شورا، گفت: بنده پیگیر یک موضوع شهری و انعقاد قرارداد تفاهم‌نامه مابین شهرداری رشت با قرارگاه خاتم بودم اما انگار یکی از اعضای شورا از تاخیر بنده ناراحت است. باید بگویم که در شأن شورا نیست تا درگیر حواشی شویم.
رئیس شورا همچنین با بیان اینکه بارها تاکید کرده ام که جلسات شورا نباید با تاخیر بیش از ۳۰ دقیقه باشد، گفت: گاهی ممکن است چند دقیقه نیز بیشتر منتظر تشکیل جلسه بمانیم اما باید به احترام مردم رشت در جلسات حضور داشته و صحن را ترک نکنیم.
حاجی پور همچنین به بررسی تذکرات اعضای شورا خطاب به شهردار اشاره کرد و اظهار داشت: تذکرات فوق را به شهردار ابلاغ کرده اما و اعضای شورا در صورت تمایل می توانند نسبت به طرح سوال از شهردار اقدام نمایند.
همچنین در ادامه جلسه لایحه بازگشایی مسیر اتصال بلوار اصفهان به فاز ۲ معلم به صورت دو فوریت مورد بررسی قرار گرفته که لایحه مذکور مورد موافقت اعضای شورا واقع نشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false