×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

وزیر بهداشت‌: آمریکایی دروغ می‌گویند‌ ایران در ‌حوزه دارویی تحریم شده است‌

سعید نمکی صبح امروز در حاشیه آئین افتتاح پروژه اورژانس جدید مرکز آموزشی درمانی رازی در رشت اظهار داشت: تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های اورژانس‌های کشور در اولویت نخست ما قرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه با تمام نیرویی که برای تکمیل اورژانس جدید بیمارستان رازی گذاشته شد، بارقابل توجهی از روی دوش این مرکز قدیمی کاسته می‌شود گفت: همین فعالیت‌ها برای دیگر مراکز اورژانس استان هم انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه از تمام توان استان بهره می‌‌‌بریم تا سال آینده شاهد بهره‌برداری از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در گیلان باشیم افزود: این مهم با اهتمام مسئولان استانی انجام می‌شود تا بار بزرگی از مشکلات درمانی مردم استان گیلان برداشته شود.

نمکی با تاکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و فشارهای آمریکایی‌ها، در حوزه دارو هیچ مشکلی نداریم گفت: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند هیچ تحریمی در حوزه دارویی نداریم یک دروغ آشکاری است و آن‌ها به خیال خام خویش می‌خواهند ما را به زانو درآورند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در تولید دارو این کالای بسیار استراتژیک در کشور هیچ مشکلی نخواهیم داشت افزود: کارخانه‌های داروسازی بدون حتی یک روز وقفه در حال تولید داروهای خود هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق قولی که به مردم داده‌ایم چیزی به نام کمبود دارو در کشور نداریم خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی برای داروسازی در هیچ نقطه‌ای از کشور وجود ندارد.

پروژه اورژانس جدید مرکز آموزشی درمانی رازی رشت از سال ۱۳۹۵ با هزینه ۴ میلیارد تومان در مساحت ۷۲۴مترمربع با تعداد ۲۰ تخت بستری، ۷ تخت مراقبت ویژه و یک تخت ایزوله آغاز شد و امسال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نمایندگان استان و استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false