×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

راه اندازی پایانه صادرات محصولات کشاورزی شمال کشور به زودی

پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شمال کشور به زودی در گیلان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت : با توجه به موقعیت خوب گیلان برای صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای حاشیه دریای خزر ، در سفر اخیر وزیر صمت به گیلان قرار شد به زودی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شمال کشور در استان راه‌اندازی شود.
فرهاد دلق پوش افزود : گیلان می‌تواند نقش به ‌سزائی در صادرات محصولات کشاورزی به بازار ۴۰۰ میلیون نفری کشورهای حاشیه دریای خزر که عضو معاهده اقتصادی – تجاری ست داشته باشد.
وی اتصال از راه بنادر و کشتیرانی ، زمینی و در آینده امکان حمل و نقل ریلی کالا و بار به کشورهای همسایه آسیایی را از دیگر ظرفیت‌های موجود در گیلان خواند و تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از محصولات تولیدی کشاورزی گیلان به سایر استان‌های مرزی کشور حمل و از آن‌ جا با قیمتی مناسب به کشورهای همسایه فروخته می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تشکیل شرکت‌های مدیریت صادرات در حوزه محصولات کشاورزی لازم و ضروری است گفت : وجود صنایع تبدیلی ، فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی با توجه به پتانسیل‌های گیلان در بخش صنایع غذایی و کشاورزی، می‌تواند توان رقابتی محصولات تولیدی این استان را افزایش دهد.
فرهاد دلق پوش با اشاره به لزوم برند سازی محصولات تولیدی این استان افزود : تبلیغات به عنوان ابزاری برای معرفی و جا افتادن محصول در بازار محسوب می‌شود اما این مقوله به تنهایی برای برندسازی کافی نیست و به عوامل بیشتری نیاز است.
وی با بیان اینکه کیفیت ، کمیت و قیمت یک محصول از شاخصه های ارزشمند بین مشتریان و بازار است اضافه کرد: برندهای فرهنگی و اقتصادی باید در کنار هم قرار گیرند تا محصولی در بازار با یک نام تجاری مطمئن نهادینه شود و مشتریان همواره برای خرید آن کالای خاص مشتاق باشند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان بحث رقابت‌پذیری را از دیگر شاخص‌های مهم و واجب برای برندسازی یک محصول خاص دانست و افزود : اگر محصولی که کیفیت خوبی نیز دارد بتواند با محصول مشابه خود رقابت کند قادر خواهد بود جایگاهش را بین مشتریان حفظ کرده و بسترهای لازم برای تثبیت موقعیت خود را نیز فرآهم آورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false