×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مفقود شدن یک نفر در سیل صومعه‌سرا

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان گیلان گفت: بر اثر بارش باران و بالا آمدن آب در شهرستان صومعه سرا دو کارگر مرغداری در حال برگشت از کار از روی پل به داخل آب سقوط کردند که یک نفر با کمک مردم نجات یافت و نفر دوم متاسفانه مفقود شد.

رضا اسلامی  اظهار کرد: بارش شدید باران که از عصر روز گذشته در استان گیلان آغاز شده موجب بروز خسارت زیادی در بخش‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها را در شرق گیلان داشتیم، تصریح کرد: طغیان آب در رودخانه گل سفید، دریاکنار، کمال الدین پشته از حوزه شهرستان لنگرود منجر به بیشترین آبگرفتی‌های ناشی از بارش شدید باران در استان شده است.

تخریب ۴ پل بر اثر بارش شدید باران در گیلان

اسلامی شهرستان‌های تالش، ماسال، صومعه سرا، شفت، فومن، رضوانشهر، لنگرود و املش را از شهرستان‌های درگیر بارندگی از شب گذشته در گیلان عنوان و اظهار کرد: تاکنون چهار پل به دلیل بارش باران در شهرستان‌های اسالم، املش، شفت و صومعه سرا تخریب شده است.

اسلامی با بیان اینکه نیروهای امدادی و کمک‌رسان در آماده‌باش کامل قرار دارند، ادامه داد: اوضاع تحت کنترل است و بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سامانه ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا ظهر امروز در استان گیلان فعالیت خواهد کرد.

وی از آبگرفتگی هفت واحد مسکونی در شهرستان ماسال خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون تخریب منزل در پی بارش باران در گیلان نداشتیم.

اسلامی در پایان با بیان اینکه تا ظهر امروز از شدت باران کاسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: ارزیابی مالی خسارت ناشی از بارش شدید باران در گیلان در دست بررسی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false