×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

انتصاب ۴ نائب اعتماد در شهرداری رشت

عصر روز دوشنبه ۱۵ مهر، ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی احکامی ۴ تن از پرسنل شهرداری رشت را در ۴ پست مدیریتی جدید منصوب نمود.
مهندس پیمان پارسا که پیش از این رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت بوده و در این سازمان که از پرمشغله ترین سازمانهای شهرداری رشت است موفق عمل نموده بود، بعنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری رشت جایگزین عیسی پور شد.
همچنین مهندس میثم حرفتخواه که از پرسنل جوان، پاکدست و کارآمد شهرداری رشت می باشد بعنوان رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت که تا پیش از این تحت مدیریت هومن روائی بود شد.
مهندس سجاد حسینی که در سابقه خود معاونت فنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت و مدیرعاملی شرکت کود آلی را داشته و از فعالین خوشنام محیط زیستی استان گیلان است جایگزین آرش جهانگیری در شرکت کود آلی شد.
همچنین محمد نوری هریس، پدر شهید گرانقدر بابک نوری هریس که از خانواده متنفذ آذری زبانهای رشت نیز می باشد بعنوان سرپرست، جایگزین پیمان پارسا در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت شد.
شنیده ها حاکی است طی روزهای آینده تغییراتی در راس سازمانهای مدیریت مشاغل، سیما و منظر و سرمایه گذاری شهرداری رشت روی خواهد داد.
باید دید شهردار رشت که پس طی ۴ ماه شروع به انتصاباتی نموده است اهدافی استراتژیک را دنبال دارد یا تاکتیکی عمل نموده است.
به هر روی احکام صادره با توجه به افراد منتصب قابل دفاع می باشد.

با توجه به اینکه شهردار رشت خود بعنوان نماینده و نائب اعضای شورای شهر که با رای مردم در جایگاه حقوقی قرار دارند، رای اعتماد گرفته، لذا پایگاه خبری رشتوند واژه ” نائب اعتماد ” را برای نخستین بار به مدیران انتصابی شهردار اطلاق و عملکرد مدیران را زیر نظر خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false