×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

احمد رمضانپور نرگسی در جلسه نشست اعضای شورا با نمایندگان مجلس مطرح کرد:
لزوم ارتقا روابط نمایندگان ملی و محلی در راستای پیگیری مطالبات / عدم توانمندی شهرداری ها در تامین هزینه ها
احمد رمضانپور در نشست اعضای شورای شهر با نمایندگان مجلس با تقدیر از تلاش های آنها در راستای احقاق حقوق شهروندان ابراز داشت: نیل به ایجاد مدیریت یکپارچه و پیگیری مطالبات شهر و شهروندان مستلزم ارتقای ارتباط کیفی ما بین نمایندگان ملی و محلی میباشد و هر چه میزان و کیفیت این ارتباط در یک روند هدفمند تعریف گردد سیر پیگیری مطالبات منجر به نتایج بهتری خواهد شد.
منتخب اول شورای شهر با بیان این موضوع که امروز بیش از ۹۰ درصد شهرداری ها قادر به تامین هزینه های خود نیستند اظهار داشت متاسفانه لایحه حذف اختیارات شورا و شهرداری ها که در روزهای اخیر به صحن ارجاع شده است، منجر به تضعیف بیشتر شهرداری ها به عنوان نهادهای خدمت رسان به شهروندان خواهد که تبعاتی گسترده در حوزه های امنیتی و اقتصادی خواهد داشت.
احمد رمضانپور ادامه داد: نمایندگان ما باید تلاش کنند، ایجاد درآمد پایدار جایگزین لایحه حذف عوارض شهرداری گردد تا با توانمند سازی، شهرداری ها توان ارائه خدمات کیفی به شهروندان و تامین نیازهای پرسنل خود را داشته باشند.
وی با مثال دریاچه ارومیه و حساسیت سازی در این حوزه که منجر به نجات این دریاچه از خطر نابودی شد، اهمیت رودخانه های شهری رشت را با توجه به توپوگرافی و مسائل منحصر به فرد حوزه زیست محیطی خواستار ملی شدن مطالبه احیای این رودخانه ها با طرح و پیگیری موضوع از سوی نمایندگان در صحنه های ملی شد.
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false