×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا کریم باقری را سرمربی نکردند و سراغ این آقا رفتند.
امیررضا واعظی‌آشتیانی در مصاحبه با خبرورزشی صراحتاً اعلام کرد ۱۰ سال قبل گروهی از بوقچی‌های استقلال پول گرفتند تا علیه محمد مایلی‌کهن شعار بدهند. در همین رابطه با حاجی‌مایلی همکلام شدیم.
* آقای واعظی‌آشتیانی صراحتاً افشا کرده که گروهی از بوقچی‌های استقلال بدون اطلاع او در دفتری جمع شدند و پول گرفتند تا در بازی استقلال – سایپا به شما هتاکی کنند. شما همان زمان این حرکت را سازمان‌یافته می‌دانستید و حالا حقانیت‌تان ثابت شد.
مگر شما غیر از این تصور می‌کردید که حرکت فروردین ۸۸ سازمان یافته بود؟ معلوم بود که هماهنگ شده بود. بازهم خدا اموات آقای واعظی‌آشتیانی را بیامرزد که این‌قدر مردانگی کرد و بعد از این همه سال وقتی یک بوقچی نزد او اعتراف کرده، مسئله را رسانه‌ای کرد. البته من که کینه شتری ندارم. افشای این مسئله از بار گناهان امثال مایلی‌کهن کم می‌کند، ولی سا‌ل‌هاست می‌گویم که عده‌ای در فوتبال ایران برای رسیدن به اهداف خود حق را ناحق می‌کنند.
* از آن جمع بوقچی‌ها کسی بعداً برای گرفتن حلالیت به خود شما هم مراجعه کرد؟
مدت‌ها بعد از آن اتفاق یکی از آقایان لیدر‌های استقلال فوت کرد. بنده‌خدا جوان هم بود. خانواده‌اش به صورت غیرمستقیم پیغام دادند و حلالیت خواستند. من هم گفتم من چه‌کاره‌ام. خدا باید حلال کند. مایلی‌کهن که از کسی کینه به دل نمی‌گیرد، ولی همان زمان می‌گفتم قضیه سازمان یافته است، اما عده‌ای دوست نداشتند باور کنند.
* راستی کالدرون هم سرمربی پرسپولیس شد. نظر شما در این رابطه چیست؟
… (مکث می‌کند و لبخند می‌زند)‌ای آقا. من چه بگویم؟ در مملکت ما همه چیز شعار شده و پای عمل که می‌رسد… از قول من بنویسید انتخاب کالدرون یعنی حمایت از تولید ملی! واقعاً نمی‌دانم چرا کریم باقری را سرمربی نکردند و سراغ این آقا رفتند. اصلاً جامعه عوض شده، شاید هم من اشتباه می‌کردم که وقتی در تیم ملی پسرم به اردو می‌آمد، خودم شام نمی‌خوردم تا اگر پسرم شام خورد از بودجه فدراسیون نرفته باشد یا وقتی برای تهیه لباس سایپا به میدان منیریه می‌رفتیم، اجازه نمی‌دادم از پول باشگاه سایپا پول ناهارمان تهیه شود بلکه خودم آن را حساب می‌کردم. اصلاً شاید من همه این سال‌ها اشتباه می‌کردم.
* … و در مورد رأی محرومیت آقای کفاشیان چه نظری دارید؟
از ایشان دل خوشی ندارم، ولی به نظرم وصله فساد به او نمی‌چسبد و اعلام مسئله فوق به نوعی شیطنت بود که در حقش انجام شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false