×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارق طلاجات بانوان مسن با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید حسینی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از بانوان مسن در بندرانزلی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی متوجه مشابه بودن شیوه و شگرد سرقت‌ها شدند و در این راستا یک متهم و مخفیگاه وی را شناسایی كردند، ماموران پلیس با هماهنگی قضایی متهم را در شهرستان بندرانزلی دستگیر کردند.

حسینی بیان کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به ۵ فقره سرقت طلاجات به وزن تقریبی ۲۸۰ گرم از بانوان مسن در بندرانزلی اعتراف كرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم با مقداری البسه به بانوان مسن مراجعه و با بیان اینكه خیر است از آنها درخواست می‌كرد لباس‌ها را به دست نیازمندان برسانند و پس از جلب اعتماد این افراد از مالباختگان می‌خواست طلا خود را برای مشاهده، لحظه‌ایی به او بدهند.

وی ادامه داد: سارق پس از سرقت طلاها وانمود می‌كرد آنها را در ساک محتوی البسه‌ها قرار داده در صورتی كه مالباختگان پس از مراجعه به منزل متوجه می‌شدند كه طلاهایشان به سرقت رفته است.

سرهنگ حسینی با بیان اینكه سارق دستگیر شده دارای چند فقره سابقه سرقت با پوشش افراد خیر است، گفت: متهم ۳۶ ساله با تكمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان خاطرنشان كرد: در معرض دید قرار دادن زیورآلات برای امنیت افراد به خصوص كودكان و سالمندان مخاطره‌آمیز است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false