×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ساعتی قبل خبرسازی رویترز مبنی بر ارسال پیام از سوی آمریکایی ها به ایران با وساطت عمان را تکذیب کرد. همچنین سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه گفت: ما می توانستیم هواپیمای P8 آمریکا که ۳۵ سرنشین داشت را مورد هدف قراردهیم اما این کار را نکردیم.

شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که هرگونه دریافت پیام آمریکا از سوی ایران و پذیرش آن از سوی رهبر معظم انقلاب نادرست است. رویترز امروز مدعی شده بود گه آمریکا از طریق عمان برای ایران پیغام فرستاده است.

همچنین سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه امروز در توئیتی نوشت: آمریکایی ها به اخطارهای ما توجه نکردند ضمن اینکه در همان لحظه ای که این هواپیما رهگیری شد، هواپیمای جاسوسی دیگری با نام P-8 نیز در نزدیکی آن در حال پرواز بود که حدود ٣٥ نفر سرنشین داشت؛ می توانستیم آن را سرنگون کنیم اما این کار را نکردیم.

وی گفت: در هفته قبل هم خود آمریکایی ها اعلام کردند که ایران به سمت ما شلیک کرده است و میخواست ما را سرنگون کند، در واقع آن تیر اخطار بود و آنها باز بی توجهی کردند؛ اگر قرار بود هواپیمایشان را آن روز که MQ-9 بود سرنگون کنیم، همان موقع می‌زدیم.

سردار حاجی زاده افزود: ما از طریق مسئولین وزارت امور خارجه بارها مراتب اعتراض خودمان را اعلام کرده ایم، تیر اخطار را شلیک کرده ایم اما باز هم آمریکایی ها بنایی ندارند که به قوانین توجهی کنند و در چنین شرایطی مشخص است که ما واکنش نشان خواهیم داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false