×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

با حضور شهردار جدید رشت، رشتوندان که برای ۱۱ ماه با عینک بدبینی نظاره گر عملکرد ضعیف طیفی در شورا بودند اکنون با عینک خوشبینی به انتخاب اکثریت منتخبین خود در شورای شهر خیره شده اند.

۱۱ ماه جنجالی با محوریت شرارت طیفی از بیرون شورا و همراهی چند تن از داخل شورا، وضعیتی که شاخه و برگها رقم زدند، اما ریشه ها با ریش سپیدی و پختگی بلاخره آن را سامان دادند.
دکتر ناصر حاج محمدی بعنوان شهردار رشت کار آسانی پیش روی نخواهد داشت، وضعیت اقتصادی کشور و رشت به نحوی نیست که مدیری بتواند با فراغت خاطر به فکر امور عمرانی و زیر ساختی باشد.
تنها ۲ روز پس از معرافه حاج محمدی نوک پیکان مخالفین حضور وی در شهرداری رشت نه تنها به سمت وی نشانه رفت، بلکه پا را فراتر گذاشته و با اعلام اخبار کذب از تعداد مدیرانی! خبر داد که قرار است در چند روز آینده بجای برخی مدیران ناکارآمد منصوب شوند، اخباری که تنها در راستای تلاش برای تشویش اذهان عمومی و حفظ برخی مدیران باجده و ناکارآمد تولید و پخش شد.
هرچند حق قانونی شهردار هر شهری است که تیم کاری خود را چیدمان نماید و در قانون سخنی از بومی و غیر بومی بودن به میان نیامده !
حاج محمدی در بدو ورود با صدور حکمی حجت الاسلام تهم را بجای فاطمه قدیمی حرفه منصوب نمود، اتفاقی که به مذاق بسیاری خوش نیامد و حامیان مدیر پیشین روابط عمومی ( که اتفاقا این امر از سوی فاطمه قدیمی در کمال منطق پذیرفته شد ) با واکنشهای تندی در فضای مجازی روبرو شد. حاجی محمدی با این حکم نشان داد نه تنها سفارش پذیر نیست بلکه اوست که تیم کاری خود را چیدمان خواهد نمود.
از مهمترین چالشهای پیش روی حاجی محمد ایستادگی وی در برابر باج خواهان و طیفی خود بزرگ بین است که بزرگترین هنرشان ایجاد حلقه دود قلیان در قلیانسراها است، همان افرادی که مسعود نصرتی را از رشت فراری دادند، اما اینبار با دیوار آهنینی بنام حاجی محمدی رو برو شده اند، پس اینبار استراتژی تخریب و سیاه نمایی را در پیش گرفته اند.
امید میرود با تجارب ارزنده حاجی محمدی در مدیریت، همراهی طیف اکثریت شورا و پرسنل خدوم شهرداری در ماههای آینده شاهد رشد تصاعدی ارائه خدمات به رشتوندان بوده و حاجی محمدی در نقش کلانتری لایق برای کلانشهر رشت نقش مثبتی ایفا نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false