×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

‌پدر علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در ‌ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های جام جهانی، افزود: بازیکنان تیم ملی ایران در مقابل بهترین‌ تیم‌های فوتبال جهان، بازی خیلی خوبی ‌ارائه دادند و غیرتمندانه عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.

‌رحیم جهانبخش جیرنده‌ در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار ایسنا – منطقه گیلان، اظهار کرد: به همراه مادر علیرضا دو بازی با مراکش و اسپانیا را در روسیه بودیم و از نزدیک بازی را تماشا کردیم اما بازی با پرتغال به دلیل اینکه شهر میزبان کوچک بود و هتلی پیدا نشد، بازی را در منزل و با اقوام تماشا کردیم.

وی گفت: علیرضا در بازی با مراکش از پهلو آسیب دیده بود که حتی شب اول را به سختی گذراند اما با تلاش کادر پزشکی تیم‌ تا حدودی برای بازی با اسپانیا آماده شد و از آنجایی که بازی با اسپانیا برای کی‌روش اهمیت داشت، در دقایق آخر وارد زمین شد. علیرضا تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه بهتر در هر سه بازی بکار گرفت.

پدر علیرضا جهانبخش در مورد عملکرد کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران نیز گفت، بنظرم باید کی‌روش را حفظ کرد چون توانست با جوانگرایی، تیم ملی فوتبال ما را به بهترین سطح برساند. وی توانست با تبحری که داشت استعدادهای فوتبال را از سراسر ایران کشف و به تیم ملی دعوت کند.

جهانبخش جیرنده در خصوص چگونگی حضور علیرضا جهانبخش در کشور هلند، تصریح کرد: علیرضا دو سال در داماش گیلان بازی کرد و کاپیتان تیم ملی جوانان و تیم ملی امید بود که در سن ۱۹ سالگی در یکی از بازی‌های جام ملت‌های آسیا که به میزبانی کشور قطر برگزار شد، تیم استعدادیابی کشور هلند پس از تماشای بازی، علیرضا را انتخاب کردند والحمدالله تاکنون خوش درخشیده و سال گذشته هم به عنوان بهترین بازیکن کشور هلند موفق به دریافت کاپ شد و امسال هم به عنوان آقای گل هلند جایزه کفش طلایی را دریافت کرد.

وی در مورد برنامه‌های علیرضا جهانبخش پس از بازی‌های جام جهانی ‌گفت: آرزوی هر فوتبالیستی بازی برای تیم کشورش است که علیرضا پس از بازی‌های جام جهانی‌ تا یکماه در کنار خانواده به استراحت می‌پردازد و بعد از آن تصمیم گیری می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false