×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

با تلاش طیف حداکثری اعضای شورای شهر و مصلحت اندیشی ریش سفیدان حاضر در شورا بالاخره پس از قریب به یکسال و چند انتخاب پیاپی شهردار منتخب رشت احراز صلاحیت شد و نامه تایید وی از سوی وزیر کشور ابلاغ گردید.

به نظر میرسید با انتخاب شهردار و احراز صلاحیت وی باب تعامل در مدیریت شهری دوباره آغاز شود و شورانشینان با پرهیز از پرداختن به حواشی گذشته پیگیر مطالبات مردمی شده و تاخیر حضور یکساله شهردار را با تلاش مضاعف خود در دو سال پیش رو جبران کنند ولی گویا دست های پشت پرده و عمق رانت های موجود مانع تحقق این مطالبه بحق شهروندان از منتخبین خود در شورای شهر گردیده است.

شنیده ها حاکی از این است که قرابت یک فرد ملقب به چرچیل و عناصر حامی فتنه و قلیان سرایی با طیفی از اعضای شورای شهر و دادن آدرس غلط به آنها در تعیین مسیر پیش رو باعث انحراف در مسیر وحدت رویه شورا گردیده است و برخی از اعضای شورا دانسته و یا ندانسته با موج سواری بر این فضا قصد تحقق برخی امیال خود را دارند.

حضرات طراح این فتنه که بقای خود را در ایجاد فضای نفاق میبینند با نیت ایجاد چند دستگی بین اعضای شورا قصد ایجاد فضای بی اعتمادی داشته تا بتوانند در این بستر به رشد انگلی خود ادامه دهند.

باز هم طبق شنیده ها آخرین نسخه این افراد برای پارلمان محلی تلاش برای ایجاد اختلاف در بین طیف شش نفره شورت و تحریک یکی از اعضای باهوش شورا جهت اعلام نامزدی برای ریاست شورا میباشد.
باید دید با توجه به زکاوت وی آیا ایشان در بازی این افراد قرار خواهد گرفت یا با رویکرد عقلانی خود این بار هم رویای این افراد را به کابوس بدل خواهد نمود؟؟؟

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false