×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ و نخستین مرحله از بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی روز پنج‌شنبه ۲۳ و روز جمعه ۲۴ خرداد در ۶ گروه آموزشی در ۷۷ شهرستان مختلف کشور و ۱۶۲ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ و نخستین مرحله آزمون ورودی بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۱ کد رشته امتحانی برای تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب ثبت‌نام کردند که داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان تا پایان امروز چهارشنبه ۲۲ خرداد برای دریافت کارت مهلت دارند.

امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد

به گفته حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، تا عصر سه‌شنبه ۲۱ خرداد بیش از ۷۰ درصد از داوطلبان کارت خود را دریافت کرده‌اند و داوطلبان دیگر نیز باید سریع‌تر برای دریافت کارت اقدام کنند تا در لحظات پایانی با مشکل مواجه نشوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false