×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی در گزارشی به روند آماده‌سازی تیم ملی این کشور برای مسابقه دوستانه با ایران که پس‌فردا سه‌شنبه در سئول برگزار می‌شود پرداخت.

کره‌جنوبی با هدایت سرمربی پرتغالی‌اش پائولو بنتو روز جمعه در یک بازی دوستانه به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسید. کره‌ای‌ها حالا در دومین بازی دوستانه خود، پس‌فردا سه‌شنبه در استادیوم جام جهانی سئول میزبان تیم ملی کشورمان هستند که دومین بازی خود با هدایت مارک ویلموتس را پشت سر خواهد گذاشت.

کره‌جنوبی روز جمعه در بازی دوستانه مقابل استرالیا در یک بازی نسبتاً راحت که با برتری این تیم بر استرالیا همراه بود موفق شد استرالیایی‌ها را در بوسان با نتیجه ۱-۰ شکست دهد.

شاگردان پائولو بنتو در ماه مارس هم در بازی دوستانه به مصاف بولیوی و کامبوج رفته و با حساب ۱-۰ و ۲-۱ پیروز شده بودند. بعد از دو دیدار دوستانه با استرالیا و ایران، کره‌ای‌ها برای شرکت در دور دوم رقابتهای انتخابی جام جهانی در قاره آسیا آماده خواهند شد.

بازی با ایران در کره جنوبی همیشه اهمیت زیادی دارد. بنتو که از ماه اوت سال گذشته سکان هدایت کره را به دست گرفته تا کنون با ایران دیدار نکرده اما تیم ملی فوتبال ایران در کره جنوبی یک دشمن سرسخت فوتبالی به حساب می‌آید و بازی‌های دو تیم برای کره‌ای‌ها همیشه مهم و حساس است.

بنتو امیدوار است در بازی دوستانه مقابل ایران با درخشش سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، به پیروزی رسیده و هواداران کره‌ای را به خاطر پیروزی بر دشمن فوتبالی دیرینه‌شان خوشحال کند. سون بعد از بازی کره و استرالیا از آمادگی و اشتیاق خود برای بازی با ایران گفت و به خبرنگاران اعلام کرد:” من هیچ مشکلی برای بازی کردن مقابل ایران ندارم و منتظر آن بازی هستم”.

سرمربی پرتغالی کره بعد از بازی مقابل استرالیا از عملکرد دفاعی تیمش تمجید کرده ولی گفت از نمایش شاگردانش در فاز تهاجمی راضی نیست. بنتو در این باره گفت:” در فاز حمله خوب نبودیم و من از این بابت راضی نیستم ولی در دفاع خیلی خوب عمل کردیم”.

ایران هم با سرمربی جدیدش مارک ویلموتس به دنبال کسب یک پیروزی روحیه‌بخش در کره است. ویلموتس که اخیرا جانشین کارلوس کی‌روش، هموطن بنتو، شده و هدایت ایران را به عهده گرفته اخیرا در اولین بازی خود به عنوان سرمربی ایران موفق شد سوریه را در تهران با پنج گل بدرقه کند.

خبرگزاری یونهاپ به این نکته اشاره می‌کند که ویلموتس در جام جهانی ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی بلژیک را به عهده داشته و با این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی صعود کرده است. یونهاپ همچنین یادآور شد که ویلموتس و تیم ملی بلژیک در آن جام جهانی، در مرحله گروهی با کره جنوبی دیدار کردند و موفق به شکست دادن کره‌ای‌ها شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false