×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

کریستیانو رونالدو فردا شب در فینال «لیگ ملت‌های اروپا» یارانش را مقابل هلند، فرماندهی می‌کند.از این رو در گفت‌وگویی کوتاه با سایت یوفا دراین مورد صحبت کرده است.

وی اظهار داشت: این سومین فینال حضورم است و امیدوارم بتوانم با تیم ملی دومین عنوان قهرمانی را کسب کنم. اگر چنین شود، بسیار عالی خواهد بود.

*شما به تیم ملی بازگشتید و فوری گل هم زدید. چه احساسی دارید؟

برای من همیشه حضور در تیم ملی پرتغال، افتخاری بزرگ است.این تیم ملی کشورم است که پوشیدن پیراهن آن، باعث غرور و مباهاتم است.در مورد لیگ ملت‌های اروپا هم بگویم که حضور در این تورنمنت گلزنی در آن، تجربه خاصی برایم است.

*چکار می‌کنید که در چنین سن و سالی، همیشه مطرح هستید و در اوج قرار دارید؟

با تمام وجود در تمرینات حضور دارم که این اخلاق کاری‌‌ام است.با وجود ۳۴ سال سن، حس بسیار خوبی می‌کنم.به نظرم مهم‌ترین عامل، بحث آمادگی ذهنی است.این که انگیزه و رضایت را حس کنید.نه اینکه اشتباه کنید. به خصوص که فکر می‌کنم با این شرایط هنوز قادر به انجام کارهای مهمی در فوتبال هستم.واقعا احساس می‌کنم در بهترین شرایط هستم.

*یکشنبه بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا را در پیش دارید. بازی که قرار است پرتغال با هلند دیدار کند.نظر شما در مورد این حریف چیست؟

هلند تیمی بزرگ است.آنها اکنون فوتبالی خیلی خوب را نشان می‌دهند.بازی‌های اخیر آنها را تماشا کرده‌ام.ضمن آنکه تیمی بزرگ با بازیکنان بزرگ هستند.هم بازیکن جوان دارند و هم با تجربه.همین عامل تیم آنها را مستحکم می‌سازد.به خوبی آگاه هستیم که آنها از چه قدرت بالایی برخوردارند. فکر می‌کنم این نبرد، محل تاخت و تاز ما و هلندی‌ها خواهد بود.

*به ما بگویید رونالدو برنده این بازی فینال، در وطنش خواهدشد؟

همانگونه که قبلا هم گفتم، برای من پوشیدن پیراهن تیم ملی، افتخاری بزرگ است.وقتی این پیراهن را به تن می‌کنم، در قیاس با بازی‌های باشگاهی، حس کاملا متفاوتی دارم.بازهم می‌گویم این تیم سرزمینم است.خانواده‌ام متولد پرتغال هستند. دوستانم هم همینطورند.خودم در پرتغال بزرگ شده‌ام.این سومین فینال حضورم است و امیدوارم بتوانم با تیم ملی دومین عنوان قهرمانی را کسب کنم. اگر چنین شود، بسیار عالی خواهد بود.نسبت به این افتخار خیلی امیدوارم.ما همه خوش‌بین هستیم و بازی را در خانه مان انجام می‌دهیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false