×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

از نامزدی مالکیت باشگاه سپیدرود تا تکذیب کاندیداتوری فومن و شفت

رجبی ویسرودی و فراغ بال از صحنه سیاست

“مجید رجبی ویسرودی” را میتوان جزو اندک چهره های تکنوکرات دانست که با وجود حضور در دوره چهارم شورای شهر رشت، کنش های وی هیچ گاه رنگ و سوی سیاسی نگرفت و همواره به عنوان فردی مستعد و موفق در حوزه اقتصادی در افکار عمومی مطرح میباشد.

توجه ویژه به احیای صنایع در حال ورشکستگی و حمایت از مجموعه های کارآفرینی در دوره چهارم شورا جزو شاخص هایی در عملکرد رجبی ویسرودی محسوب می گردید که وی را در حوزه اشتغال و توجه به رونق اقتصادی از سایر اعضا متمایز ساخته بود که خبر از عدم اولویت سیاست ورزی و حضور در بازیهای سیاسی رایج در پارلمان محلی از سوی این نخبه کارآفرین میداد.

رجبی ویسرودی را مرد عبور از شرایط سخت و مدیریت بحران نیز می نامند و تجربه نشان داده است وی مرد حل گره های سردرگم و مدیریت شرایط سخت است.
شنیده ها حاکی از این است که شرایط سخت تیم سپیدرود، تعلق خاطر مردم شریف و صبور رشت به این باشگاه بحران زده که به نوعی هویت شهر رشت محسوب می گردد و ایضا تعلق خاطر و تعصب مجید رجبی ویسرودی به رشت، رشتوندان و علائق آنها باعث گردیده وی با وجود آگاهی کامل به حواشی موجود و معضلات پیش رو در این حوزه احساس تکلیف کرده و برای کمک به باشگاه سپیدرود اعلام آمادگی نموده است.

رجبی با تکذیب شایعات احتمال نامزدی در انتخابات مجلس پیش رو از حوزه فومن و شفت اقدام فوق را صرفا به دلیل تعلق خاطر به شهر و شهروندان و به نوعی در راستای وظیفه اجتماعی خود دانسته و ابراز داشت: در کنار اهمیت این باشگاه برای رشتوندان و تاثیر مثبت حضور پرقدرت سپیدرود در رقابت با سایر تیم ها بر نسل آینده رشت، به شخصه این باشگاه را دارای ظرفیت های ویژه ای دانسته که فقدان یک نگاه حرفه ای و مدیریت راهبردی صحیح تاکنون سدی در برابر پیشرفت سپیدرود گردیده است.
وی افزود امیدوارم با حضور کادر مدیریتی توانمند این سرمایه اجتماعی و ورزشی به جایگاهی که درخور شان رشتوندان میباشد بازگردد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false