×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اگرچه تا این لحظه هیچ منبع رسمی خبر استعفای آقای وزیر را تایید نکرده اما اخبار غیر رسمی منتشر شده حاکی از این است که وزیر آموزش و پرورش از مسئولیت خود استعفا داده است. معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش هم در اطلاعیه‌ای پذیرشاستعفای وزیر آموزش و پرورش را تکذیب کرد و گفته می شود که هنوز اطلاعی از پذیرش این استعفا از سوی رییس جمهور در دست نیست.

یک منبع آگاه از استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد. وی گفت: این استعفا روز گذشته پس از پایان جلسه هیئت دولت رسماً به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور تقدیم شده است. این منبع آگاه درباره علت استعفای بطحایی نیز عنوان کرد: این استعفا شخصی بوده است و مشخص نیست که رئیس‌جمهور با استعفای وی موافقت می‌کنند یا خیر.
در همین رابطه جماران با تایید استعفای بطحایی نوشت: موضوع رتبه بندی معلمان، مشکلات خانوادگی و… از جمله دلایل گوناگون این استعفا عنوان شده است اما هنوز اطلاعی از پذیرش این استعفا از سوی رییس جمهور در دست نیست.
اعتمادآنلاین هم به نقل از یک منبع آگاه، دلایل استعفای بطحایی از وزارت آموزش و پرورش را طرح رتبه بندی فرهنگیان و مسایل معیشتی معلمان اعلام کرد. اعتماد همچنین به نقل از یک منبع آگاه، یکی از دلایل استعفای سید محمد بطحایی، ثبت نام برای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
انتخاب هم در رابطه با علت استعفای بطحایی نوشت: بطحایی در متن استعفای خود خطاب به رییس جمهور، علت استعفا را حضور در انتخابات مجلس عنوان کرده است.
یک منبع آگاه در آموزش و پرورش درباره خبری که مبنی بر استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در آخرین جلسه هیئت دولت مطرح شده است، اظهار کرد: خبر استعفاى وزیر آموزش و پرورش به دلایل مطرح شده در اخبار فضا مجازی صحت ندارد و شیطنت سیاسی است. این منبع آگاه تصریح کرد: دولت و رئیس جمهوری با آقای بطحایی مشکلی ندارند، اما آقای بطحایی به دلایل مطرح شده و نارضایتی رئیس جمهور استعفا نداده است بلکه به دلیل اینکه مسائل فرهنگیان از قبیل رتبه بندی فرهنگیان و معوقات آن‌ها به دلیل بار مالی مورد توجه نبوده، اقدام به این کار کرده است.
این درحالیست که یگی از خبرگزاری ها به نقل از یک منبع آگاه در آموزش و پرورش از عدم اطلاع رئیس دانشگاه فرهنگیان از گمانه زنی‌ها برای به نتیجه نرسیدن وضعیت دانشجو معلمان خبر داد و این استعفا را تکذیب کرد.
با این اوصاف ساعتی پیش در صفحه وزیر در توییتر خبری منتشر شد؛ خبری خوش که حکایت از اصلاح حقوق دانشجو معلمان دارد. در این توییت شرح داده شده که «در آخرین روز قبل از تعطیلات در جلسه‌ای با حضور رئیس محترم و همکاران سازمان امور اداری استخدامی، موضوع اصلاح حقوق همکاران جوانم در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را بررسی کردیم و با نظر مثبت جناب انصاری امیدوارم بزودی نتیجه مورد نظر بدست آید.»

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false