×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

بسم رب الشهدا و الصدیقین

۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ نقطه عطفي در شكل گيري و پيروزی انقلاب اسلامی ایران و صدور آرمان های این نهضت عظیم و انقلاب کبیر به خارج از مرزهای ایران میباشد.

در این روز مردم غیور ایران با خیزشی کم نظیر تاریخ ساز شدند و به همگان نشان دادند در صف ولایت و با جان سپردن به کلام پیر فرزانه جماران چگونه با دست های خالی در برابر عداوت طاغوت زمانه ایستادگی کرده و در نهایت به هدف متعالی خود دست یافتند.

امروزه و در ادامه این حرکت جاویدان اميد است جوانان این مرز پر گهر بتوانند رهرو خوبي براي راه روشن امام مهرباني ها و شهدای آن یوم الله باشند.

۱۴خرداد ماه نیز به عنوان سالروز عروج ملكوتي آزاد مرد قرن و شخصيتي بي نظير در تاریخ، همچون ایت الله العظمی سید روح الله خمینی(ره)، منادی آزادی و آزادگی جهان است از آنجا برای ما حائز اهمیت است که اسلام ناب محمدی در پرتو رهنمودهای امام راحل در دوره معاصر جلوه ای حقیقی از اسلام را به جهانیان معرفی کرد.

حضرت امام خميني(ره) بزرگ مردي از دیار اندیشه بود كه با تفكر متعالي و منش انبیا گونه خود، جهانی را متحول ساخت و بيداري و وحدت اسلامي را به جهانيان هديه كرد.

اينجانب سالروز ارتحال ملكوتي امام راحل و همچنين شهدای قيام خونين ۱۵ خرداد را گرامی داشته و از خداوند متعال سعادتی جهت ادامه راه ایشان را خواستارم.

احمد رمضانپور نرگسی
عضو شورای اسلامی شهر رشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false