×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

در روز چهارم تنیس رولان گاروس دیدارهای دور دوم برگزار شد و تنیسور های مطرح توانستند حریفان خود را شکست دهند.

در یکی از مهمترین بازی ها رافائل نادال برابر یانیک مادن قرار گرفت و با پیروزی قاطع ۳ بر صفر به دور بعد صعود کرد. مرد شماره دو جهان در ست نخست ۶ بر یک پیروز شد، ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند و در ست سوم ۶ بر ۴ حریف آلمانی اش را شکست داد.

در دیگر بازی راجر فدرر برابر اوته قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره ۳ جهان در یک رقابت نزدیک با حریف آلمانی اش سه ست را به نفع خود به پایان رساند. او در ست اول ۶ بر ۴ پیروز شد، در ست دوم ۶ بر ۳ حریف خود را شکست داد و در ست سوم با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد.

استفانوس سیتسیپاس نیز توانست با شکست ۳ بر یک هوگو دلین به دور دوم صعود کند. تنیسور یونانی در حالی که ست نخست از حریفش پیش بود در نهایت ۶ بر ۴ شکست خورد. مرد شماره ۶ جهان در ادامه جبران کرد و توانست با نتایج ۶ بر صفر، ۶ بر ۳ و ۷ بر ۵ پیروز شود.

در این روز استن واورینکا برابر کریستین گارین قرار گرفت و بر خلاف بازی قبل خود توانست به راحتی حریفش را شکست دهد. تنیسور سوییسی در ست نخست ۶ بر یک پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود تمام کرد. او در ست سوم هم ۶ بر صفر پیروز شد و به دور دوم راه یافت.

دیدار کی نیشیکوری و سونگا با پیروزی ۳ بر یک تنیسور ژاپنی به پایان رسید. مرد شماره ۷ جهان ست نخست را ۶ بر ۴ واگذار کرد اما در ادامه با نتایج مشابه ۶ بر ۴ پیروز این دیدار شد.

دیوید گوفین، موتت، لوندرو، دیه ر، ماهوت و رود نیز با شکست حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

در بخش بانوان کارولینا پلیسکووا برابر کوکوا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره ۲ جهان هر دو ست را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند.

استفنز، موگوروسا، سواستووا، کانپی، اسویتولینا، کودرمتووا، هرکوگ، سوارس ناوارو، مارتیچ و وندروسووا با شکست حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false