×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

منتخب اول شورای شهر رشت با اشاره به این موضوع که مردم غیور ایران همواره و در همه بزنگاه های خطیر با حضور خود پیامی قاطع به نظام سلطه و ایادی آنها اعلام کردند اظهار داشت: انقلاب اسلامی حرکتی عظیم بر پایه و اساس اراده ملت تحت رهنمودهای رهبری فقیه شکل گرفت و از سالها پیش از پیروزی انقلاب تا جنگ تحمیلی و امروز نیز در همه صحنه ها این مردم عزیز ایران هستند که با بصیرت کم نظیر خود پیشگام بوده و دشمنان ایران و اسلام را مایوس می کنند.

دکتر رمضانپور افزود: در تقویم ایران خرداد، ماهی مختص به رویدادهای بزرگ و به یاد ماندنی میباشد.قیام خونین پانزدهم خرداد در برابر طاغوت و حماسه آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد هر یک به عنوان برگی زرین از مقاومت مردم ایران تجلی بخش روحیه استقلال و آزادگی مردم این سرزمین است.

وی ابراز داشت: در این بین روز دوم خرداد نیز برگ زرین افتخاری دیگر برای مردم ایران رقم خورد.
روزی که ملت ایران حماسه اتحاد، وحدت و مشارکت حداکثری را در قالب آشتی ملی به نمایش گذاشت و این بار با برافراشتن پرچم جمهوریت نظام اسلامی، توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف دیگر را ناکام گذاشت.

دکتر رمضانپور ادامه داد: برهه کنونی یکی از حساس ترین دوره ها در انقلاب اسلامی محسوب می گردد و نظام سلطه با همه توان خود در حال فرافکنی با هدف انزوای ایران و ایجاد تقابل بین المللی در برابر کشور ماست.
ضروری است کارگزاران نظام و آحاد مردم با آگاهی از شرایط کنونی و حفظ اتحاد ملی بیش از هر زمان دیگری در مسیر، شهدا، آرمان های انقلاب و رهنمودهای رهبری گام بردارند.

احمد رمضانپور نرگسی
عضو شورای اسلامی شهر رشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false