×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: حادثه محبوس شدن کودکی به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که بلافاصله یک دستگاه خودروی نجات به همراه سه آتش نشان به محل حادثه در خیابان شهدا جاده کیژده اعزام شدند.

وی با بیان این که استفاده کودک ۹ ساله از بالابر نا ایمن در یک قنادی موجب گیر کردن او در لا به لای سقف و بالابر شده بود، افزود: در این حادثه به دلیل شدت جراحات پسر ۹ ساله جانش را از دست داد.

معاون آموزش ایمنی و پیشگیری سازمان آتش نشانی رشت گفت: بالابرهای ناایمن به هیچ عنوان از لحاظ ایمنی مورد تایید سازمان آتش نشانی نیست.

حبیب موحدی اظهار کرد: توصیه واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اینست که به جای استفاده از بالابرهای ناایمن که به راحتی در پی کوچکترین بی  توجهی موجبات مصدومیت و یا مرگ افراد می شود، از پله های ثابت بتونی و یا آهنی استفاده شود.

وی با بیان این که این نوع از بالابر ها برای جابجایی کالا مورد استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: علت اصلی مخالفت سازمان آتش نشانی با این نوع بالابر ها استفاده آن برای انتقال افراد است.

موحدی در پایان گفت: در زمان تایید پایان کار مالکین باید نسبت به حذف بالابرها و جایگزینی آن با پله های بتونی و یا آهنی اقدام کنند که  متاسفانه افراد پس از دریافت پایان کار به جهت راحتی در استفاده و کم هزینه بودن نسبت به نصب و استفاده بالابر نا ایمن اقدام می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false