×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

انزلی- رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده بخش اعظمی از درآمدهای شهرداری‌ها حذف و اختیارات شوراها نیز محدود می‌شود.

امیر احمدی فرد عصر یکشنبه در هفتادمین جلسه شورای شهر که در دفتر شورا برگزار شد، اظهار کرد: لایحه مالیات بر ارزش افزوده که کلید واژه مالیات و عوارض را یکی دانست در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شده که با تصویب آن بخش اعظمی از درآمدهای شهرداری‌ها و همچنین بسیاری از اختیارات شوراهای اسلامی شهر حذف می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رفت با تصویب مدیریت یکپارچه شهری آنچه که در قانون اساسی شوراها را به عنوان ارکان اصلی شهر می‌داند محقق شود اما با تصویب این لایحه عملاً شوراها را از مردمی بودن به سمت دولتی بودن سوق می‌دهد که با قانون تناقض دارد.

احمدی فرد با تأکید بر اینکه با تصویب این لایحه بسیاری از عوارض شهرداری‌ها به صورت مالیات به خزانه دولت وارد شده و با این اوضاع بودجه شهرداری‌ها را دولت تعیین خواهد کرد، گفت: امیدواریم شاهد تضعیف شدن شوراها نباشیم.

احمدی فرد با اشاره به گذشت دو سال از عمر این شورا، ادامه داد: امیدوارم اعضای شورای پنجم با تلاش‌های مضاعف بتوانند پاسخگوی انتظارات مردم باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری انزلی در ۲۰ ماه گذشته سخت‌ترین روزهای خود را تجربه کرده است، افزود: از همه کسانی که منصفانه و دلسوزانه شورای پنجم را نقد کرده سپاسگزاریم و افرادی را هم که به دلیل منافع شخصی و اهدافشان شورای شهر را تخریب کرده‌اند امیدواریم اصلاح شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی ادامه داد: سال ۹۷ متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود و افزایش بیش از حد قیمت مصالح مانع از تحقق بسیاری از پروژه‌های عمرانی شد که امیدواریم این مشکلات در سال ۹۸ حل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false