×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس لازمه حفظ ارزش پول ملی را توجه به تولید عنوان کرد و گفت: طرح حذف ۴ صفر از پول ملی هنوز به مجلس نرسیده است.

سید ناصر موسوی لارگانی، با اشاره به بررسی طرح حذف ۴ صفر از پول ملی در دولت، گفت: این طرح هنوز به مجلس نرسیده و از جزییات آن اطلاع دقیقی در دست نیست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای اجرای طرح مذکور نیازمند مصوبه مجلس است، افزود: اخذ نظرات کارشناسی مجلس می تواند مزایای اجرای این طرح و طرح های مشابه را افزایش دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه ساده سازی اعداد مهم ترین نتیجه اجرای طرح مذکور است، تصریح کرد: دولت در راستای اجرای این طرح باید سعی در تطابق هزینه ها و درآمد اقشار مختلف جامعه نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از دیگر اقدامات لازم برای بهبود شرایط اقتصادی حفظ و احیای ارزش پول ملی است، گفت: دولت برای حفظ ارزش پول ملی اکنون با توجه به شرایط اقتصادی باید تلاش بیشتری کند.

موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه مهم ترین شاخصه حفظ ارزش پول ملی افزایش قدرت خرید مردم است، افزود: تحقق شعار سال و توجه به رونق تولید یکی از مهم ترین مولفه های بهبود وضعیت قدرت خرید مردم است.

وی ادامه داد: در نتیجه تحقق شعار سال علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه رونق اقتصادی نیز فراهم خواهد شد، از اینرو دولت بر بحث رونق تولید و توجه به کسب و کارهای مختلف باید توجه داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فراهم شدن زمینه صادرات محصولات غیرنفتی یکی از راهکارها برای حفظ ارزش پول ملی کشور است، از اینرو دولت باید در کنار تولیدکننده باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false