×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در اداره کل اوقاف گیلان، اظهار کرد: از امروز ۴۲۰ بقعه متبرکه استان گیلان میزبان اجرای طرح ضیافت الهی هستند.

وی با بیان اینکه این طرح تا ۱۵ خرداد ماه امسال ادامه دارد، گفت: در این طرح ۳۵ روحانی اعزامی از قم و ۱۳۴ روحانی بومی مشارکت می‌کنند.

علیزاده در ادامه هدف از اجرای این طرح را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی عنوان کرد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی جلسات قرائت و تفسیر قرآن مهمترین بخش طرح ضیافت الهی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در ۱۱۶ بقعه استان گیلان جز خوانی قرآن کریم انجام می‌شود، بیان کرد: اقامه نماز جماعت، مراسم دعا و مناجات و سخنرانی، احیای شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های همه واقف باشیم، خیمه معرفت، غرفه‌های مشاوره خانواده، پاسخگوی به مسائل شرعی، گفتمان دینی، تصحیح قرائت نماز و کودک و نوجوان برنامه‌های شاخصی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود.

وی به برپایی اطعام افطاری ساده در پیاده راه فرهنگی رشت به همت اداره اوقاف رشت در سال‌های گذشته نیز اشاره کرد و گفت: امسال هم برای ترویج این سنت حسنه، سفره افطاری ساده در رشت و ۷ شهرستان دیگر برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false