×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس‌جمهور روسیه که به پکن سفر کرده، امروز شنبه درباره تاثیر تصمیم اخیر دولت آمریکا علیه صنعت نفت ایران بر بازار جهانی نفت صحبت کرد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در نشستی در پایتخت چین درباره مواضع ضد ایرانی دولت آمریکا، سوریه و دیگر موضوعات صحبت کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، رئیس‌‌جمهور روسیه در نشستی با نام «دومین مجمع جاده و کمربند» در پکن حضور یافت و در نشستی خبری شرکت کرد.

ولادیمیر پوتین به تازه‌ترین اقدام ضد ایرانی دولت آمریکا در لغو صدور معافیت برای خریداران نفتی ایران و اعلامیه واشنگتن در زمینه تلاش برای به «صفرل رساندن صادرات نفت ایران» اشاره کرد.

رئیس‌جمهور روسیه گفت: «سخت است که بگوییم بعد از تصمیم ترامپ در زمینه تحریم‌های (نفتی) علیه ایران، چه اتفاقی برای بازار جهانی نفت می‌افتد. همگان دارند تعهداتشان را به عنوان اعضای “اوپک پلاس” انجام می‌دهند».

اشاره پوتین به انجام تعهدات توسط اعضای «اوپک پلاس»، اشاره به توافقی است که بین اعضای اوپک با برخی دیگر از کشورهای صادرکننده غیر عضو اوپک شامل روسیه حاصل شد؛ توافقی که طی آن طرف‌ها موافقت کرده بودند که به منظور باثبات‌سازی بهای جهانی نفت، میزان تولید نفت را کاهش دهند.

رئیس‌جمهور روسیه در حالی به دشواری پیش‌بینی بازار جهانی نفت بعد از تصمیم اخیر ضد ایرانی دولت آمریکا اشاره کرده که پیش از این مقام‌ها و تحلیلگران بسیاری از کشورها درباره بالا رفتن بهای جهانی نفت در نتیجه این اقدام هشدار داده‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false