×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

یک منبع موثق در وزارت کشور که نخواست نام وی فاش شود به رشتوند اطلاع داده مراحل تایید حسین علیقلی زاده سومین شهردار منتخب رشت امروز در وزارت کشور مجددا برسی و با دریافت برگه هایی از وی ( که به دلایلی قابل ذکر نیستند ) قرار شده تا روز شنبه تایید صلاحیت وی محرز و بدین ترتیب می توان گفت رشت پس از ۹ ماه بلاتکلیفی روز شنبه شهردار خود را خواهد شناخت.


فارغ از کش و قوسهای چند ماهه اخیر میان اعضای شورا، چنانچه این شنیده رشتوند نیز درست از کار در بیاید، باید تنها ۲ عضو شورا را برنده واقعی این تایید صلاحیت دانست.
نخست عضوی که تنها چند ماه دیگر در شورا حضور خواهد داشت و حضور شهردار نزدیک به وی به منزله بدست آوردن : سازمان عمران، معاونت خدمات شهری، منطقه ۵ شهرداری، بازرسی شهرداری، معاونت اقتصادی و حراست شهرداری خواهد بود، انتصاب این تعداد نیرو در نقاط کلیدی شهرداری  آنهم توسط تنها یک عضو در ابتدا غیرممکن به نظر می رسد، اما وقتی صحبت از همراهی و هماهنگی یکی از نمایندگان رشت و یکی از نمایندگان تهران ( که همزبان علیقلی زاده است ) در مجلس شورای اسلامی به میان می آید می بینیم که آنها نیز بجز اعتماد به این عضو فعلی شورا برای درخواست از شهردار رشت برای انتصاب افرادی خاص راه دیگری نخواهند داشت.

حدس نگارنده بر این است که جلسه فردا شورای اسلامی شهر رشت با عدم حضور برخی اعضا یا تشکیل نشده و یا با حضور علوی و خبر تایید صلاحیت علیقلی زاده همراه خواهد بود.

به احتمال قریب به یقین در جلسه دوشنبه نیز با حضور حسین علیقلی زاده در صحن شورا، با با پشتوانه ۱۱ رای تمامی اعضا باید وی را شهردار رشت خطاب نماییم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false