×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

فشارهای رسانه ای آفتی در مسیر انتخاب شهردار اصلح

یکی از نقاط ضعف شهر رشت عدم حضور شهرداری مناسب در راس هرم مدیریت شهری در سالهای اخیر میباشد. انتخاب های نادرست از یک سو و عدم ثبات در مدیریت از سوی دیگر باعث ایجاد خسران های جبران ناپذیر در مسیر توسعه گردیده است که در این بین بیشترین ضرر متوجه رشتوندان گردیده است.

در برهه کنونی فرصتی پدید آمده که منتخبین مردم امکان اصلاح این نقص عمده را با انتخابی اصلح جبران کرده و گزینه ای شایسته را به عنوان شهردار رشت با توجه به مطالبات مردمی و عمق عقب ماندگی های موجود انتخاب کنند.

یقینا در این بین لزوم ایجاد آرامش و عدم فشارهای بیرونی بر فضای شورا و اعضای آن میتوان ضامن بستری مناسب جهت این انتخاب حیاتی باشد و تشویش اذهان و ایجاد تقابل های بی فایده و انتقام جویی های شخصی و طیفی و تعجیل در این انتخاب تهدیدی در برابر منافع عمومی محسوب می گردد.

در این بین اصحاب رسانه با عمل به رسالت خود میتوانند این وظیفه بزرگ را بر دوش کشیده و همچون همیشه با شرافت قلم خود از آنکس که دل در گرو آینده روشن رشت دارد حمایت کنند.

اتخاذ تصمیمی بزرگ در مختصات انتخاب شهرداری اصلح برای رشت با توجه به دایره تاثیرگذاری این سمت به طور حتم مستلزم بررسی های گسترده و مشورت با بزرگان، خواص و نخبگان شهری میباشد و مبادرت به تعجیل در این موضوع منجر به ادامه روند اشتباه گذشته میباشد.

لذا از این روانتظار میرود اصحاب رسانه و خبرنگاران فرهیخته شهر رشت با دلسوزی ویژه در خصوص آینده شهر خود با حمایت از ایجاد فضای عقلانی و منطقی مدیریت شهری را در انتخاب خود حمایت نمایند تا باب نوینی با چشم انداز توسعه شهر رشت ایجاد گردد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false