×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

بمناسبت ۷ مهرماه مراسم قدردانی از خانواده های معزز شهدای آتش نشانی، ایثارگران و قهرمانان آتش نشان رشته های مختلف ورزشی برگزار گردید

علوی:

عدم اجازه اعضای شورا به دخالت طیف های سیاسی در انتخاب شهردار

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – شنبه ۷ تیر مراسمی بمناسبت روز آتش نشان و تقدیر از خانواده های شهدا و ایثارگران آتش نشان با حضور رییس، اعضای شورای شهر، سرپرست و مدیران شهرداری در سازمان آتش نشانی برگزار گردید.

 

رییس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با تقدیر از زحمات و جانفشانی های آتش نشانان خدوم و ایثارگر شهر رشت این بخش از پرسنل شهرداری را جزو تاثیرگذارترین افراد در حوزه خدمات شهری دانست.

 

سید امیر حسین علوی اظهار داشت: حضور آتش نشانان همواره باعث دلگرمی شهروندان در رخدادهای غیرمترقبه و حوادث خطرناک میباشد و این عزیزان در انجام وظیفه خطیر خود دائما با خطرات و استرس های فراوانی روبرو هستند.

 

وی با اشاره به وضعیت خاص حاکم بر کشور و به طبع آن بر شهر رشت از لحاظ سیاسی و اقتصادی بر لزوم نگاه جهادی پرسنل شهرداری در کنار همدلی با یکدیگر در ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد.

 

علوی با ذکر این مطلب که در آستانه انتخاب شهردار برای شهر رشت هیچ یک از اقدامات و شرح وظایف شهرداری متوقف نشده است، افزود: منتخبین مردم در شورای شهر در این مسیر همچون گذشته از مشورت مدیران و پرسنل محترم شهرداری استفاده خواهند کرد بر عدم اجازه اعضای شورا بر دخالت های سیاسی و بیرونی تاکید کرد و منافع شهر و شهروندان را مقدم بر همه امور دیگر دانست.

 

فاطمه شیرزاد نیز با بیان این مطلب که آتش نشانان سربازان جان بر کف ایمنی شهر هستند ، افزود: قرابت آخرین روز از هفته دفاع مقدس با روز آتش نشان اتفاقی فرخنده میباشد که یادآور از خودگذشتگی همه جوانان این وطن در هر صنف و جایگاهی جهت اعتلای نام ایران بزرگ میباشد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با ذکر این موضوع که پرسنل آتش نشانی آماده ترین نیروهای شهرداری محسوب میشوند از تلاشهای آنها در طول مدت خدمت خطیر آنها تقدیر کرد و بر لزوم حمایتهای ویژه از این سازمان تاکید کرد.

 

رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری با اشاره به تجربه و دانش بازنشستگان این سازمان و لزوم بکارگیری این تجارب در راستای ارتقای تخصصی سازمان آتش نشانی پیشنهاد ایجاد کانون تخصصی در این حوزه داد.

 

وی در ادامه با اشاره به حوادث ماموریت های حساس آتش نشانان و احتمال بالای بروز حادثه برای آنها و لزوم حمایت های لازم از خانواده های آنها پیشنهاد ایجاد درمانگاه تخصصی آتش نشانان را ارائه داد و با ذکر این مورد که وظیفه همه ما نشر از خودگذشتگی های آتش نشانان غیور شهر رشت میباشد، خواستار گردآوری خاطرات آنها در طی عملیات های مختلف در قالب یک کتاب شد و از اعضای شورا درخواست حمایت های لازم جهت احداث یک باشگاه ورزشی مختص پرسنل آتش نشان داشت.

 

در ادامه بابک رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی با تقدیر از توجه ویژه و همیشگی اعضای شورا نسبت به نیازهای این سازمان به بیان دغدغه های خود و سازمان تحت امر خود پرداخت.

 

در انتها مهندس بهارمست با ارائه سخنانی از خدمات سازمان آتش نشانی و پرسنل آن تقدیر کرد.

 

در انتهای مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پرسنل آتش نشانی تقدیر شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false