×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

احمد رمضانپور ناطق دوم شورا نیز در این جلسه گفت: امیدواریم در سال۹۷ با وحدت و اتحاد به توفیقات بزرگی پیدا کنیم. در تاریخ نیز همه کشورهای توسعه یافته برای رهایی از نظام سلطه در بخش اقتصاد کشورشان تکیه بر تولیدات داخلی داشتند و این نگاه مهم رهبر انقلاب امیدوارم تحقق پیدا کند تا از همه گونه وابستگی های جهان خارج رهایی پیدا کنیم و استقلال و خودکفایی خودمان را داشته باشیم و مازاد تولید خودمان را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

وی با تشکر از همه سازمان ها و ارگان های شهرداری برای کمک به گردشگران گفت: در بخشی از اقداماتی که انجام شد در شان  شهر رشت نبود که می توان به تبلیغات مصنوعی نوروزی و پلاکاردهای مختلف در پارک ها اشاره کرد که امیدوارم در این ایام که فصل کار در شمال کشوراست کارهای عمرانی که در پیش داریم را بتوانیم انجام دهیم. وی افزوذ:  مردم ما انتظار دارند که آسفالت استاندارد داشته باشند و باید آثار این که می گوییم هزار تن آسفالت در کارخانه مان تولید می شود را مشاهده کنیم.

این عضو شورا  در ادامه بیان داشت: یکی از معضلاتی که در شهر ما وجود دارد بحث ترافیک است. شرایط ما طوری نیست که بخواهیم خیابانی را تعریض کنیم. شرایط اقتصادی داریم که نمی توانیم این کارها را انجام دهیم. ولی می توانیم با گرفتن مشاورین و اخذ مشاوران صاحب نظر بخش ترافیک را حل نمائیم. امیدوارم طرح ترافیکی که می تواند معضل شهروندان را حل نماید در هیمن ایام بهار و تابستان که فصل گردشگری  است بتواند حل شود.

رمضانپور همچنین گفت: در بحث نمادسازی شهر باید توجه شود. ما هنوز نمادی نداریم. همه شهرهای کوچک هم برای خودشان نمادی دارند، ولی  ما در این رابطه کاری نکردیم. اگر نمادی هم است به دوران قاجاریه، صفویه و پهلوی اول بر می گردد. جا دارد در ورودی های شهرمان از صاحب نظران داخلی و حتی خارجی استفاده شود. اگر شعار می دهیم که در سال ۲۰۲۰ باید رشت مقصد گردشگری باشد چقدر خوب است که این مقصد با یک نماد همراه باشد.

این عضو شورا  با تبریک به آیت الله فلاحتی نماینده جدید ولی فقیه در استان از زحمات آیت الله قربانی تقدیر کرد. وی ادامه داد: من اعتقاد دارم آیت الله فلاحتی به عنوان پدر جامعه است. هرگاه پدر جامعه نگاه آحادی داشته باشد آن جامعه موفق است. اما اگر نگاه جناحی و باندی باشد هرگز به کار نمی آید. امیدوارم نماینده محترم ولی فقیه با سیل عظیم جوانان ما که یک مقداری دین گریز شده اند با لطف پدرانه خودشان به سمت دین و دیانت ببرد که بهترین واکسن برای جلوگیری از ویروسهای تحجر و کفر و معضلات اجتماعی همین دین باوری است که نماینده ولی فقیه در استان می تواند در این زمینه نقش فراوانی داشته باشد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false