×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت مطرح کرد:
محرومیت منطقه ۴ با گذشت چهار سال از افتتاح آن/ از تالاب عینک می توان به عنوان یک ثروتی عظیم بهره برد

مهندس پورناصرانی با تاکید بر ضرورت اعتماد شهروندان منطقه ۴ به مجموعه کارکنان شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: مدیر منطقه باید از تمام توان خود در استفاده صحیح از ظرفیت های موجود استفاده نماید، اکنون پس از گذشت ۴ سال از افتتاح این منطقه، متاسفانه همچنان مظلومانه محروم مانده است. البته این منطقه، جدا از محرومیت خود دارای مردمانی شریف و متعهد است.

وی تالاب عینک را ثروت عظیم این منطقه عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت موجود در این تالاب و با مدنظر گرفتن امکانات مناسب برای آن بدون شک در عرض پنج سال میتوان درآمدی معادل کل درآمد منطقه یک برای منطقه ۴ کسب کرد.

مدیر منطقه ۴ با اشاره به اینکه هنوز آنچنان که باید متولی تالاب مشخص نیست، تصریح کرد: آب منطقه ای، راه و شهرسازی، محیط زیست، منابع طبیعی‌ و شهرداری هر کدام خود را در این تالاب محق می دانند و این در حالی است که هیچکدام از این ادارات و سازمانها نقش فعالی در بهسازی و استفاده بهینه از این ظرفیت الهی ندارند. نکته جالب تر این جاست که جلسات متعددی در خصوص ساماندهی تالاب عینک می گذارند بدون اینکه شهردار منطقه حضور داشته باشد. تالابی که با برنامه ریزی صحیح بر روی آن می توان علاوه بر سوق دادن جوانان به جای استفاده بی نتیجه از کافه های بی کیفیت به این مکان، به لحاظ اقتصادی نیز محدوده منطقه ۴ را متحول کرد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false