×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

مهران مدیری بدون شک از مهم‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های هنری در دهه‌های اخیر بوده است.
مدیری با ساخت سریال‌های ماندگاری چون پاورچین، شب‌های برره، مرد هزار چهره، قهوه تلخ لقب سلطان طنز ایران را به خود اختصاص داده است.
وی در دو سال گذشته با اجرای برنامه دورهمی مجددا کانون توجهات قرار گرفته و یک تنه توانسته است مخاطب میلیونی برای تلویزیون جذب کند طوری که علی رغم گفته خود مبنی بر عدم حضور در این برنامه باز هم مدیران شبکه نسیم اصرار به ادامه‌دار بودن دورهمی دارند.
به همان نسبت که مهران مدیری مهم و تاثیرگذار در رسانه‌ها بوده، حاشیه‌هایی که درباره وی مطرح می‌شود هم خبرساز بوده است.
از اظهارات سیاسی وی در دورهمی و همکاری نکردن با برادران قاسم‌خانی تا دستمزد نجومی و ساعت و خودروی گران قیمت‌اش از جنجال‌های داغ پیرامون مدیری است.
در این میان حاشیه‌های عجیب و غریبی راجع به ساعت و خودروی گران قیمت مهران مدیری در فضای مجازی به وجود آمد. در ادامه مروری بر چرایی و چگونگی این حواشی داریم.
دستمزد نجومی «مهران مدیری» برای دورهمی واقعیت داشت؟
مدت ها قبل، خبری عجیب درخصوص دستمزد نجومی مهران مدیری برای برنامه «دورهمی» منتشر شد. سایتی خبری مدعی شده بود میزان درآمد و هزینه‌های دقیق برنامه «دورهمی» برای عموم ناظران مشخص نیست اما مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی ۳۰ میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کند که در طول هر ماه معادل ۲۴۰ میلیون تومان می‌شود.
پس از اعلام این خبر، هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفته بود: مبلغ ۳۰ میلیونی که این روز ها نقل به نقل چرخیده است کذب محض است و هیچ کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمی‌کنند و هیچ وقت مهران مدیری ۳۰ میلیون تومان دریافت نمی‌کند و دستمزد او کمتر از این حرف‌ها است.
ساعت ۶۰ میلیون تومانی «مهران مدیری»
مهران مدیری در اولین نشست خبری فیلم جدیدش از ساعت رولکس استفاده کرده بودکه با مراجعه به سایت رسمی این برند معروف مشخص شد این ساعت بین ۱۹ تا ۳۴ هزار دلار است و با توجه به قیمت دلار حداقل ۶۰ میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود.
اتومبیل گران قیمت و لاکچری مهران مدیری
مهران مدیری با اتومبیل گران‌قیمت خود در مراسم هفتم عارف لرستانی شرکت کرده بود. این بازیگر و کارگردان سرشناس با اتومبیل گرانقیمت خود که یک دستگاه bmw بود به این مراسم آمده بود که در نهایت همین موضوع حاشیه های زیادی برایش ایجاد کرد.
مهران مدیری این پول‌ها را از کجا می‌آورد؟
برای اینکه بهتر درک کنید که مدیری ثروتش را از کجا آورده است مثالی ساده برای شما می‌زنیم. چند وقت پیش پدرام کریمی مجری تلویزیون با حضور در برنامه دورهمی گفته بود که دستمزدش برای هر اجرای ۵ میلیون است. در واقع ۵ میلیون دستمزد برای اجرای شخصی که شما هم به احتمال زیاد مثل ما این مجری را تا قبل از دورهمی نمی‌شناختید.
ما از دستمزد اصلی مدیری که طبیعتا اگر ثروتی هم داشته باشد ناشی از همین درآمدها است اطلاع دقیقی نداریم اما آیا واقعا برای مهران مدیری با آن سابقه هنری و جذب مخاطب میلیونی برای تلویزیون دستمزد بالا چیز عجیبی است.
وقتی مجری معمولی مثل پدرام کریمی برای هر اجرا ۵ میلیون می‌گیرد چه مبلغی شایسته شان و جایگاه مهران مدیری است؟!

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false