×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

فاطمه شیرزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معلولین از محلات پرجمعیت شهر رشت است و آب شرب بهداشتی از مطالبات بحق شهروندان می باشد.
وی با اشاره به اینکه وجود چنین مشکلاتی در مرکز استان موجب گلایه شهروندان است تصریح کرد: مردم ساکن معلولین خیابان شهید انصاری فاقد آب شرب بهداشتی و سیستم فاضلاب شهری بوده و از این بابت به شدت گلایه مند هستند.
شیرزاد بیان کرد: ساکنین این محله در طول روز به منظور تامین آب شرب مورد نیاز خود به قسمت انتهایی منطقه که به آب شیر معروف است رفته و بعد از پر کردن بشکه های آب مورد نیاز با طی مسافت طولانی به خانه هایشان باز می گردند.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه داشتن آب سالم از ضروریات زندگی انسانها است گفت: این مشکل باید هر چه سریعتر برطرف شود.
شیرزاد افزود: در شرایطی که به برکت انقلاب بسیاری از روستاهای دور دست نیز از نعمت آب، برق، گاز برخوردار شده اند نداشتن آب سالم و سیستم فاضلاب برای بخشی از اهالی ساکن رشت ناراحت کننده است.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با بیان اینکه یقینا مسئولان مربوطه نیز از این مشکل اطلاع دارند اما به علت کمبود منابع مالی نمی توانند اقدام کنند گفت: مدیران مربوطه کمبود منابع مالی را دلیل وجود چنین مشکلاتی می دانند و در این راستا از استاندار گیلان تقاضادارم با مساعدت و نگاه ویژه در رفع این گونه معضلات بکوشند.
فاطمه شیرزاد در خاتمه گفت: امیدوارم این مشکل ظرف یک پرسه زمانی مشخص برطرف شود و اهالی معلولین به حقوق واقعی خود دست پیدا کنند./ گیل خبر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false