×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:
شهردار رشت در شکل‌گیری حرکت عظیم اربعین با ستاد عتبات عالیات همکاری کند
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت همچون سنوات گذشته در شکل‌گیری حرکت عظیم معنوی اربعین با ستاد عتبات عالیات و موکب‌های خدام امام حسین (ع) مساعدت‌های لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید امیرحسین علوی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند سالی است که موکب شهرداری رشت در ایام محرم به کربلا اعزام می‌شود و این اقدام بزرگ اثرات و اجر معنوی فراوانی به همراه دارد و خوشحالم که نقش کوچکی به عنوان خادم امام حسین (ع) در این موکب ایفاء می‌کنیم.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این حرکت عظیم به سهم خودمان نقش داشته باشیم و گام های موثری در جهت زنده نگه‌داشتن قیام عاشورا برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حرکت موکب سیصد نفری شهرداری رشت به سمت کربلا، افزود: خدمت به زائرین امام حسین (ع) مدال افتخاری است که عاشقان امام حسین (ع) برای کسب آن تلاش می کنند و امیدوارم با استعانت الهی و دعای خیر مردم در این زمینه سربلند باشیم.

علوی بابیان اینکه دست و پای خادمان و زائران امام حسین (ع) را می‌بوسم بیان کرد: خدمت به زائرین امام حسین (ع) لیاقتی است که امیدوارم نصیب همه عاشقان اهل بیت (ع) شود.

وی با اذعان به اینکه از شهردار رشت تقاضای مساعدت با ستاد عتبات عالیات رادارم گفت: شهردار رشت همچون سنوات گذشته در شکل‌گیری حرکت عظیم معنوی اربعین با ستاد عتبات عالیات و موکب‌های خدام امام حسین (ع) مساعدت‌های لازم را داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false