×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

با هدف رونق گرفتن بازارچه تختی
اعضای هیات امنای بازارچه با رئیس شورای اسلامی شهر رشت دیدار کردند
با هدف رونق گرفتن بازارچه تختی اعضای هیات امناء و جمعی از کسبه بازارچه با رئیس شورای اسلامی شهر رشت دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر رشت
در این نشست صمیمانه، هیات امنای بازارچه تختی خواستار ایجاد راه دسترسی از سمت سعدی به این بازارچه شدند تا این بازارچه از رکود خارج شود.
یکی از کسبه بازارچه تختی، در این دیدار با اشاره به مشکلات بازارچه تختی گفت: یکی از مشکلات اساسی این بازارچه فقدان گاز شهری برای صاحبان اصناف است و این  موضوع تا کنون چندین بار موجب بروز اتش سوزی های مکرر در بازارچه شده است.
جوادی افزود: از هفت مورد آتش سوزی در سالهای اخیر در این بازارچه پنج مورد بخاطر فقدان گاز بوده است زیرا کسبه ناچارند از گاز پیک نیک استفاده کنند.
رئیس شورای شهر رشت نیز در این دیدار به رفع مشکلات کسبه بازارچه تختی تاکید کرد و افزود: زحمات غرفه دارانی که این بازارچه محل درآمد آنان است برای مدیریت شهری قابل احترام است و ما در مجموعه شورا و شهرداری رشت تلاش داریم با رفع اشکالات به غرفه داران کمک کنیم.
سید امیر حسین علوی بیان کرد:در بودجه امسال  شهرداری رشت نتوانستیم به ساماندهی بازارچه تختی بپردازیم و به علت عدم  تحقق درامدهای شهرداری ناچار شدیم برخی موارد را حذف و بودجه امسال شهرداری را کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه تلاش داریم به کمک فرمانداری و عزم هیات امنای بازارچه، مشکل بازارچه تختی را رفع و رونقی به آن بدهیم تصریح کرد:
ایجاد خیابان در آن منطقه نیازمند اعتبار است و مشارکت هیات امنا هم به کسب و کار این عزیزان رونق خواهد داد و شهرداری رشت امادگی دارد با شیوه های دیگر و مشارکت غرفه داران، راه دسترسی از سمت سعدی به این بازارچه ایجاد نماید.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت به بحران مالی شهرداری رشت اشاره نمود و گفت: اگر شرایط مالی مناسبی بر شهرداری رشت حاکم بود حتما اعتبارات لازم به منظور ایجاد راه و مسیر مناسب برای این بازارچه را در بودجه تخصیص می دادیم.
علوی در خاتمه تاکید کرد: کسبه بازارچه تختی شهروندان رشت هستند و به منظور رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false