×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعضای تیم و جامعه کاراته گیلان مطرح شد؛
بهره مندی همه هیئت های ورزشی از حمایت مدیریت شهری بر اساس طبقه بندی و ارزش گذاری کیفی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با جمعی از بازیکنان تیم کاراته، مربیان، مسئولین هیئت شهرستان رشت و نماینده داوران کاراته دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شورا،سید امیرحسین علوی در دیدار با ورزشکاران این رشته ورزشی با ابراز خرسندی از موفقیت آنان دررقابت های لیگ کاراته اظهار کرد: حضور ورزشکاران در شورای رشت روحی تازه به فضای شورا می بخشد و امیدوارم این افتخار آفرینی ها تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه خود را  همیشه عضوی از خانواده بزرگ کاراته می دانم افزود: به شخصه علاقه خاصی به این ورزش دارم.

وی با بیان اینکه اگر امروز کاراته در مسیر پیشرفت گام بر می دارد ضمن اینکه نشان دهنده ظرفیت های ورزشکاران کاراته است نتیجه اقدامات و تلاش هایی است که از گذشته برای این ورزش انجام شده و تداوم دارد.

سید امیرحسین علوی با اشاره به اینکه پس از جلسات متعدد و تبادل نظر در شورا بودجه ای در قالب لایحه حمایت از ورزش شهر رشت و باشگاه های ورزشی  در نظر گرفته شد تصریح کرد: متاسفانه در اجرا شاهد تناقض ها و اختلاف نظر هایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم های ریشه دار سپیدرود و داماش باید مورد حمایت همه مسئولین ورزشی باشند ادامه داد: ورزشی مثل فوتبال به واسطه سطح درگیری جامعه و نوع مخاطبانش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما در کنار حمایت از فوتبال نباید از سایر رشته های ورزشی غافل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به حمایت های مالی و لجستیک شورای چهارم از هیئت های ورزشی اشاره کرد و گفت: این حمایت ها تداوم خواهد داشت.

سید امیرحسین علوی با تاکید بر اینکه حمایت مدیریت شهری از ورزش باید هدفمند باشد خاطرنشان کرد: به همین منظور طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان گیلان خواستار طبقه بندی هیئت های ورزشی و باشگاه ها بر اساس معیار های مشخص شده ایم تا با هم فکری بتوانیم هدفمند ترین کمک ها را به ورزش داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت همچنین به مشکلات شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بخشی از این مشکلات از گذشته به ارث رسیده است اما ما حق نداریم نسبت به امید جوانان شهر و مردم بی تفاوت باشیم و باید در جایگاهی که هستیم صادقانه خدمت کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که حمایت های مدیریت شهری رشت باید با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته به صورت عادلانه بین تمامی هیئت های ورزشی و بر اساس طبقه بندی و ارزش گذاری کیفی تقسیم شود.

شایان ذکر است در این دیدار وحید حسنی پور رئیس هیئت کاراته شهرستان رشت و سرپرست تیم کاراته گیلان نیز حضور داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false