×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 

ورزش اساس کار جامعه سالم و بانشاط است و  در ورزش همگانی، نه قهرمانی و نه برد و باخت مد نظر است بلکه جامعه به اصل ورزش و سلامتی توجه دارد و در این میان پیاده‌روی می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.

با اشاره به فواید پیاده‌روی  می توان تصریح کرد: پیاده‌روی سبب کاهش افسردگی، سلامتی قلب، کاهش سرعت پوکی استخوان‌ها و تقویت سلامتی عمومی می‌شود از این رو باید افراد حداقل ۱۵ دقیقه در روز پیاده‌روی کنند.
با بیان اینکه سلامت جسمانی ما وابسته به ورزش است، امروزه ورزش با سلامت خانواده‌ها گره خورده و لازم است در راستای فراگیر شدن ورزش همگانی در ‌شهر وخصوصا مناطق نظیر ۲ شهر رشت فعالیت گسترده‌ای داشته باشیم چرا که مردم جامعه به شور و نشاط و فعالیت‌های ورزشی نیازمند هستند و برای انجام آن باید برنامه‌ریزی مدونی داشته باشیم.
با تقدیر از نگاه شهرداری منطقه۲ برای برگزاری این همایش خانوادگی، همایش پیاده روی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان با مشارکت منطقه دو شهرداری رشت برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اینگونه همایش باید از تمام امکانات و نیروهای لازم استفاده کرد چراکه ایجاد شور و نشاط برای شهروندان یکی از وظایف هر مسئول و اداره‌ای است از این‌رو در سالهای اخیر، شهرداری‌ها به‌عنوان یکی از متولیان اصلی ترویج و توسعه ورزش همگانی اقدامات گسترده‌ای از جمله احداث ایستگاه‌های تندرستی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

با اشاره به اینکه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی عامل ایجاد شور و نشاط اجتماعی است، باید برای انجام کارهای فرهنگی و ورزشی به صورت مدون و برنامه‌ریزی گام برداریم از این رو باید در تقویم کاری مجموعه شهرداری  به صورت مستمر این برنامه گنجانده شود چراکه برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و جشن‌های مختلف مورد استقبال مردم است و ما نیز باید در این زمینه قدم‌های موثرتری برداریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false